חדשות היום

הסטרטאפ לפיתוח מערכות חשמליות בכלי תחבורה Kreisel Electric בחר בדאסו סיסטמס כדי לקדם מעבר לרכבים חשמליים

  • הסטרטאפ הוקם כדי לקדם הינע חשמלי בכל מגזי התחבורה והניידות
  • Kreisel Electric משתמש בפלטפורמת 3DEXPERIENCE לפרויקטים בתחום מערכת הסוללה ומערכת ההינע החשמלית המבוצעים עם שותפים מובילי תעשייה
  • טכנולוגיה וירטואלית מאפשרת לחברות חדשניות להאיץ את המעבר של התעשייה לרכבים חשמליים

 

דאסו סיסטמס הכריזה כי הסטרטאפ לפיתוח מערכות חשמליות בכלי תחבורה, Kreisel Electric, בחר בפלטפורמת 3DEXPEREINCE כדי להאיץ את הצמיחה העסקית שלו. זאת לאור הביקוש הגובר מצד ספקים רכבים וניידות לסוללות חדשניות ומערכות הינע חשמליות מתקדמות.

Kreisel Electric יישמו את פתרון Electro Mobility Accelerator, הייעודי לתעשייה, כדי לייצר ולספק פתרונות סוללה, מערכות הינע, וטכנולוגיות טעינה, שיהיו קלים, קומפקטיים ועתירי ביצועים. ייצור פתרונות אלה ממש את  החזון של Kreisel  לשלב  מערכות חשמליות בכל מגזרי התחבורה והניידות, כולל רכבים, אוטובוסים, רכבים מסחריים, אופניים וקטנועים.

הפתרון של דאסו סיסטמס תומך בקו  הייצור האוטומטי החדש של הסטרטאפ האוסטרי, המתפרש על פני 6,200 מ”ר. הפתרון מאפשר לצוותים לנהל פרויקטים באופן וירטואלי בסביבה שיתופית, וכן מספק יכולות תכנון של הרכיבים המכניים והחשמליים של המוצר, ביצוע  סימולציה כדי לאמת את הביצועים שלהם, ותכנון של תהליכי ייצור רזים. תהליכים אלה כוללים גם ייצור בהיקף נרחב של סוללות עם אורך חיים של 400,000 ק”מ – מהסוללות הקלות, הבטוחות והיעילות ביותר שישנן כיום בשוק.

“שחקני OEM וספקי Tier 1 מחפשים  חדשנות באופן תמידי . ערכי החדשנות בענף  מחייבים אותנו לענות על הצרכים שלהם מחד, ולהפוך את קרייזל מחברה צעירה של 70 אנשים, לספק בינלאומי יעיל מאוד, עם מספר הולך וגדל  של עובדים”, אמר מרקוס קרייזל, מנכ”ל, Kreisel Electric. “באמצעות השימוש בפלטפורמות 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, אנו יכולים להתחיל תהליכי רכש מוקדם יותר. הדבר כבר מפחית את הזמן שמוצא על תהליכי הנדסה בחודש או שניים”.

“תעשיית הרכב עוברת טלטלה מצד סטרטאפים אשר מביאים ערך מוסף לתעשייה ומספקים פתרונות מגוונים המתקבלים בפתיחות כתוצאה מהמחויבות של ממשלות ויצרני רכב, להעדיף רכבים חשמליים והיברידיים במהלך העשורים הבאים”, אמר אוליבייה סאפין, נשיא, תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. “פלטפורמת 3DEXPERIENCE מביאה ערך לסטרטאפים כמו Kreisel Electric, אשר יכולים להגדיל את התפקיד שהם ממלאים במעבר הזה. זאת, באמצעות המצאה של תפיסות חדשות ואימות מהיר יותר של ההיתכנות שלהן. הדבר מקדם צמיחה ארוכת טווח ככל שמתקדם האימוץ של רכבים חשמליים”.

תגובות סגורות