חברת Lightricks הישראלית משיקה את Enlight Quickshot, אפליקציית מצלמה מתקדמת בעלת יכולות ייחודיות

חברת לייטריקס הישראלית, המוכרת גם כמפתחת של אפליקצית עריכת תמונות הסלפי Facetune והאפליקציה זוכת פרס העיצוב של אפל לשנת 2017, Enlight, משיקה היום את Enlight Quickshot – אפליקצית מצלמה פורצת דרך, המשלבת יכולות ייחודיות לצד אפשרויות עריכה מתקדמות, פילטרים מקוריים ופשטות שימוש.

Quickshot מביאה איכויות צילום הבלעדיות למצלמות DSLR אל עולם המובייל תוך שמירה על יכולות עיבוד מהירות, ממשק משתמש אינטואיטיבי ומאפשרת למשתמשים לבצע אוטומציה של פעולות עריכה יחד עם אפשרויות התאמה אישית למתקדמים. אחת מיכולותיה המרכזיות של האפליקציה היא לאפשר לצלמים להשיג תוצאות איכותיות, מבלי לעבור תהליך עריכה ארוך ומורכב. Quickshot מדגימה בצורה הטובה ביותר את האיזון המוכר מהאפליקציות האחרות של החברה בין יכולות עריכה ועיבוד מתקדמות לבין ממשק משתמש נוח ואינטואיטיבי המאפשר למשתמשים להפיק תוכן ברמה הגבוהה ביותר במובייל.

פיצ׳רים מרכזיים:

  • עריכת מספר תמונות במקביל – למשתמשים ניתנת האפשרות לעריכה של מספר תמונות בעת ובעונה אחת. ניתן להתאים אישית ולהכיל ״סטייל״ הכולל פרמטרים שונים כגון פילטרים, בהירות, עומק ועוד על מספר תמונות ובכך מאפשר בעצם לשפר אסופת תמונות בעלי מאפיינים דומים כגון תמונות חשוכות ממסיבה או כאלו מוארות מחוף הים – בפעולה אחת.
  • ״צילום רצף תנועה״ – לראשונה במובייל, משתמשים יכולים ״ללכוד״ תנועה במצלמה ולאחדה לרצף אחיד המופיע כולו בתמונה אחת, בדומה לחשיפה ארוכה הקיימת במצלמות DSLR.
  • Quickshot Mode – מצב צילום מיוחד המיישר ומאזן פריים מוגדר במצלמה, ללא קשר לתזוזת המכשיר ובכך בעצם מייתר את הצורך בעריכה שלאחר צילום הכוללת לרוב יישור ואיזון של תמונות.
  • הגדרות קבועות מראש (״פריסטים״) – האפליקציה מאפשרת לבחור הגדרות קבועות מראש של פרמטרים שונים בתמונה מבין מגוון רחב של ערכות: פורטריט, טבע, צילום עירוני ועוד. כל מצב שכזה הוגדר מראש בצורה ייחודית לערכת הנושא שלה הוא שייך ובכך מאפשר למשתמשים להחיל בקלות הגדרות קבועות מראש על סוגי תמונות מסוימות.

“כיום, לכל אדם עם סמארטפון יש בעצם גישה מיידית למצלמה, מה שהופך את רובנו לצלמים, כאלה המתעדים את הרגעים החשובים להם בחיים דרך עדשת הסמארטפון. עם Quickshot, כל רגע כזה פשוט נראה הרבה יותר טוב.״ אמר ד״ר זאב פרבמן, מייסד שותף ומנכ״ל לייטריקס. ״האפליקציה היא מעין סטודיו צילום שלם, איכותי ומתקדם, בכף ידם של המשתמשים. זאת מבלי לוותר על פשטות שימוש, איכות או שליטה על מאפייני עריכה״.

Quickshot היא התוספת החדשה למשפחת Enlight, אקו-סיסטם של אפליקציות יצירה ועריכת התוכן של לייטריקס. בחודש שעבר שחררה החברה את האפליקציה הראשונה במשפחה, Enlight Photofox – עורך תמונות מתקדם, וצפויה להשיק אפליקציות נוספות כחלק מאותו האקו-סיסטם בחודשים הקרובים. Quickshot זמינה להורדה חינם ב App Store. המשתמשים יכולים לבצע מנוי חודשי או שנתי ולקבל אפשרויות עריכה נוספות מלבד אלו הזמינות בגרסה החינמית.

תגובות סגורות