טאואר-ג’אז מודיעה על פלטפורמת ייצור V5 ייחודית בטכנולוגיית 65 ננומטר במתקן הייצור המתקדם של החברה ביפן

טאואר-ג’אז הודיעה על פלטפורמת ייצור מתקדמת של 5V בטכנולוגיית 65 ננומטר המספקת ללקוחותיה יתרונות מגוונים על פני הטכנולוגיות הקיימות כיום ב 0.18 מיקרון. פלטפורמה מתקדמת זו מדגישה את יכולותיה של טאואר-ג’אז בשוק ה 5V תוך שהיא מאפשרת ביצועי Rdson יעילים עם מחירי ייצור אטרקטיביים מאוד לשבב לעומת טכנולוגיית 5V המקבילה הקיימת ב 0.18 מיקרון. פלטפורמה זו מבוססת על טכנולוגיית הייצור לשוק הרכב של טאואר-ג’אז במתקן הייצור המתקדם של החברה ב Uozo, יפן, העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר הן באיכות והן בזמני ייצור.

טכנולוגית ייצור מתקדמת זו של 5V ב 65 ננומטר מאפשרת מגוון רחב ביותר של יישומים בשוק האנלוג בו מתמחה החברה תוך אופטימיזציה של עלויות ייצור מול ביצועים. המוצרים הראשונים בטכנולוגיה זו כבר סיימו את שלב אב הטיפוס והציגו ביצועים מרשימים ביותר.

ייצור בטכנולוגיה זו מאפשר הקטנה של  30% בממוצע לכל טרנזיסטור 5V וכתוצאה, צמצום של כ 35% בגודל השבב הסופי. דבר זה מסתכם בהפחתה משמעותית של עלויות ייצור לשבבי mixed signal.  אחת המטרות העיקריות בפיתוח יכולת ייצור ייחודית זו הינה האופטימיזציה של צמצום עלויות הייצור ומספר השכבות בשבב הנדרשים בשוק התחרותי של ה 5V  המשמש שווקים צומחים רבים וביניהם שוק הרכב, השוק התעשייתי ושוק מוצרי הצריכה המתפתח.

בתמונה:  ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאוור ישראל,

צילום : אמיל סלמן / ג’יני

תגובות סגורות