חדשות היום

מלאנוקס ו- Accelinkבשיתוף פעולה לאספקת טרנסיברים בקצב 100 גיגה-ביט לשנייה מסוגPSM4  עבור רשתות אית’רנט

Accelink אימצה מנוע אופטי של מלאנוקס מבוסס סיליקון פוטוניקס וחסכוני באנרגיה, במטרה לענות על הביקוש הגובר לקישוריות אופטית עבור יישומי Hyperscale Web 2.0 וענן

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 6 בספטמבר 2017  מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, ו-Accelink Technologies (SHENZHEN: 002281.SZ), יצרנית סינית מובילה של רכיבי אלקטרו-אופטיים מקצה לקצה, הציגו היום טרנסיבר PSM4 (רכיב מקלט-משדר לקישוריות רשתות העושה שימוש בסיב אופטי חד-אופַן בעל ארבעה ערוצים מקבילים), הפועל בקצבGb/s100 ובאורך גל 1550 ננומטר, ומבוסס מנוע אופטי בטכנולוגיית סיליקון פוטוניקס של מלאנוקס.

הטרנסיבר החדש של Accelink נועד לספק ללקוחות מענה נוסף לביקוש הגובר לקישוריות אופטית עבור יישומי Hyperscale Web 2.0 וענן, ומבטיח תאימות תפעולית מלאה עם טרנסיברים של מלאנוקס מסוג PSM4.

“אנו שמחים להכריז על Accelink כשותפה ולקוחה של המנוע האופטי שלנו”, אמר אמיר פרשר, סמנכ”ל בכיר לפיתוח עסקי ומנהל כללי של עסקי הקישוריות במלאנוקס. “הטרנסיבר PSM4 מציע נפח, יחס עלות-תועלת, וגמישות ברמות הגבוהות ביותר עבור סיבים אופטיים מסוג חד-אופַן (single mode) לישומי מרכזי נתונים. הלקוחות זוכים מהגדלת היצע האפשרויות; ומלאנוקס ו-Accelink זוכות מכך שהן מרחיבות את שוק מוצרי הקישוריות בקצב Gb/s100”.

“Web 2.0 ומרכזי נתונים בסין נמצאים כעת במעבר לרשתות 100 גיגה-ביט לשנייה, כך שהעיתוי הוא מושלם עבורנו”, אמר ג’אנג יון, מנהל כללי ב- Accelink. “המנוע האופטי הבדוק של מלאנוקס קיצר משמעותית את זמן יציאת המוצר שלנו לשוק. ללא עדשות, מבדדים או חבילות הרמטיות, פתרון מלאנוקס הינו קל יותר להרכבה וזול יותר מאשר פתרונות מתחרים”.

פתרון המנוע האופטי של מלאנוקס הוכרז מוקדם יותר השנה בוועידה OFC 2017. הרכיבים מאושרים באופן מלא לשימוש באריזה אלקטרונית עם עלות נמוכה, תוך הבטחת סיכון נמוך וזמן מהיר לשוק. מכיוון שפלטפורמת הסיליקון פוטוניקס של מלאנוקס מבטלת את הצורך ביישור אופטי מורכב של עדשות, מבדדים ותתי-רכיבים של לייזר, יוכלו הלקוחות להתקדם אל ייצור בנפח גבוה (HVM) באופן קל ומהיר יותר מאשר על-ידי שימוש בטכנולוגיות מסורתיות.

מלאנוקס תציג בתערוכת האופטו-אלקטרוניקס הבינלאומית (CIOE) בסין (שנזן) בין ה-6 ל-9 בספטמבר 2017. הטרנסיברים החדשים של  Accelink יוצגו בביתן מלאנוקס #1A22-1 ב- Hall 1.

ביתן מלאנוקס יכלול:

  • טרנסיברים מסוג 100Gb/s PSM4 של Accelink ומלאנוקס
  • טרנסיברים חדשים מסוג 100Gb/s SR4  עבור יישומים אלחוטיים דור 5
  • כבלי נחושת ואופטיים בקצבים 25, 50 ו- 100 גיגה-ביט לשנייה ממשפחת LinkX ™  של מלאנוקס
  • מנועים ורכיבים אופטיים מבוססים סיליקון פוטוניקס

תגובות סגורות