מלאנוקס תספק את פתרונות הקישוריות למחשב העל המהיר בעולם

מלאנוקס טכנולוגיות תספק את הפתרונות המתקדמים למחשב העלSUMMIT  הנבנה בימים אלה ב-Oak Ridge National Laboratory.

 

כוח המחשוב של המחשב שבנייתו צפויה להסתיים ב-2019 שווה ערך ל-100 אלף מחשבי מק בוק פרו.

מלאנוקס טכנולוגית תספק את פתרונות הקישוריות שהיא מפתחת ל-SUMMIT, הצפוי להיות מחשב העל המהיר בעולם ויספק את התשתית לשיפור וקידום מחקר ומדע בתחומים שונים בארה”ב.

גודלו של מחשב העל צפוי להיות כאורכם של שני מגרשי כדורסל והוא יסייע רבות בלמידת מכונות (Machine learning) ואינטליגנציה מלאכותית (AI). מדענים מובילים רבים מעוניינים לעבוד עם מחשב זה במעבדת המחקר על מנת להביא לפריצות דרך מדעיות בתחומים שונים.

כוח המחשוב של ה-SUMMIT, שבנייתו צפויה להסתיים במהלך 2019, שווה ערך ל-100 אלף מחשבי מק בוק פרו וצריכת החשמל שלו תעמוד על 15 מגה ואט.

עד כה, פתרונות הקישוריות של מלאנוקס מאיצים את מחשבי העל המהירים בעולם ובהם את המחשב המהיר ביותר כיום, המוצב בוושי שבסין. מחשב העל החדש ביותר בעולם כיום פועל במהירות של 93 פטה (מהירות הגבוהה פי 3 בהשוואה למחשב העל המהיר עד כה), ומחבר קרוב ל-41 אלף חיבורים ומעל ל-10 מיליון ליבות CPU. פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס כעת מאיצים 45 מערכות במהירות פטה, המהוות קרוב ל-50% מהמערכות בעולם בעלות ביצועים ברמת פטה ברשימת 500 מחשבי העל המהירים ביותר, מהירות הגבוהה פי 1.6 מהאלטרנטיבה הבאה בתור.

פתרונות אלה מאפשרים מחשוב פנים-רשתי באמצעות מנועי העתקת עומסים חכמים, כולל טכנולוגיית SHARP (Scalable Hierarchical Aggregation and Reduction Protocol). טכנולוגיה זו מנתחת נתונים בזמן שהם עוברים בתוך הרשת, כך שחלק גדול מהנטל מועתק משכבות התקשורת (הצורכות מחזורי פעולה מהמעבד) אל חומרת הרשת.

הטכנולוגיה של מלאנוקס מאפשרת פתרון עתיר ביצועים, סקאלבילי ויעיל ביכולתו לקשר את המספר הרב ביותר של חיבורים ושל ליבות CPU בתוך מחשב על אחד.

מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות חכמה של אינפיניבנד ואית’רנט, מקצה לקצה, עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, אבטחת רשתות, טלקום ושירותים פיננסיים.

תגובות סגורות