חדשות היום

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל משיקה בישראל את ליין הרמקולים האלחוטיים החדשים של BOSE

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל משיקה בישראל את ליין הרמקולים האלחוטיים החדשים ופורצי הדרך של BOSE.

ה- Revolve וה- Plus Revolve עשויים גוף אלומיניום חלק בעל עמידות  למים (IPX4). מציגים צליל עמוק, חזק, ועוצמתי ומספקים ביצועים מדהימים מרמקול קטן. לשני הדגמים של Revolve צליל היקפי של 360 מעלות, סוללה נטענת המאפשרת ליהנות עד 12 שעות של מוזיקה רציפה ו- 16 שעות בדגם ה- Plus, מיקרופון מובנה לשיחות וגישה ל- Siri או ל- ™Google Now על מנת להעצים את חווית השימוש בהן. כמו כן ניתן לתת הנחיות קוליות לרמקול.

בנוסף, ניתן לחבר עד 2 רמקולים יחד להשמעה במצב סטריאו או מסיבה במצב Multi connect.

אפליקציית Bose® Connect מסייעת גם להדליק את הרמקול מרחוק ולגשת לעדכונים עתידיים. ה- Revolve תומך ב- NFC ומחבר את הסמארטפון ב- Bluetooth

משקל ה- Revolve 660 גרם ו- 900 גרם לדגם ה- Plus.

Sound Link color 2 הינו רמקול מהדור החדש של ה- Sound Link Color המצליח. מדובר ברמקול Bluetooth עוצמתי וקומפקטי המצופה סיליקון, אשר עמיד בפני חבטות ורטיבות במים (IPX4). הרמקול מושלם לבילוי בתנאי שטח. ל- Sound Link Color 2 סוללת ליתיום יון נטענת שמספיקה ל-8 שעות האזנה ומכיל טכנולוגיה חדשנית של ®Bose המאפשרת לצליל עוצמתי ומודגש לצאת מתוך רמקול כל כך קטן. לרמקול אשר תומך ב- NFC מיקרופון מובנה לקבלת שיחות וגישה ל- Siri או ל-™ Google Now. בנוסף, היישום Bose Connect  מסייע לנהל בקלות חיבורי Bluetooth  ולבטל את הנעילה של תכונות וגישה לעדכונים עתידיים.

תגובות סגורות