סייסנס (Sisense) תומכת בסטרטאפים בארץ ובעולם

החברה מעניקה בחינם כלים אנליטיים (מערכות דאטה) לחברות בתחילת דרכן במטרה למנף אותם ולשפר את מוצריהם.

“אנחנו אוהבים סטארט-אפים. לא מזמן, אנחנו היינו סטרטאפ, ועכשיו אנחנו רוצה לסייע בצמיחה של חברות אחרות”, מסביר עדי עזריה ממייסדי סייסנס ומוביל הפרויקט

לא מעט סטרטאפים מוקמים בכל שנה. התשוקה של היזמים להשיק מוצר שישפיע על העולם נראית בכל פינה בעולם, גם בישראל. על פי הנתונים העדכניים- בישראל לבדה, מעל ל-1000 סטרטאפים בממוצע קמים בכל שנה, אולם רובם אינם שורדים בשוק התחרותי של ימינו. כחברה טכנולוגית שעוסקת בדאטה, נתונים ואנליטיקה, סייסנס, מכירה בנתון הלא פשוט הזה, ומבקשת באמצעות תכנית חדשה לסייע לסטרטאפים בתחילת דרכם. סייסנס (Sisense) המפתחת ומוכרת תוכנת בינה עסקית (Business Intelligence) השיקה תכנית גלובאלית יוצאת דופן.

במסגרת התכנית, שזכתה לשם Sisense Startup הסטרטאפים מקבלים גישה חופשית וחינמית למוצריה האנליטיקה המתקדמים של Sisense. דה פקטו, החברות המשתתפות בפרויקט, מטמיעות בתוך המוצר או השירות שלהם כלי מדידה ודיווח ואף מקבלות תמיכה מלאה מסייסנס, מה שמעניק להן ערך משמעותי. זאת לצד, מנטוריג אסטרטגי של צוות ייעודי שחברת סייסנס הקצתה לדבר. “המטרה היא לשפר את היצע המוצרים של המשתתפות, את ה-ROI, וכמובן למנף את החברה בכל האספקטים האפשריים”, מציין עדי עזריה ממייסדי Sisense, ומי שמוביל את הפרויקט יחד עם פול קרוסו. “כל מי שעוסק בעולם היזמות המודרני, יודע כי הטמעת פיצ’ר ביג דאטה מהסוג הזה, תורם לחברות הקטנות וחוסך להם זמן ומשאבים יקרים”.

במידה מסוימת, התכנית מחנכת את החברות לעשות שימוש בכלי ביג דאטה ולהטמיע (בחינם) מערכות שעוזרות להם בצמיחה ובמתן שירות טוב יותר לצרכניהם בכל ענף. הפרויקט מיועד לחברות שנמצאות בתחילת דרכן, כאלה שטרם יצאו לסבב גיוס. מתוך הבנה שאלה צריכים את הסיוע המקיף ביותר. כבר היום, משתתפים בפרויקט מעל ל-60 סטרטאפים, כאשר החברה מדווחת שבכל יום מצטרפים סטרטאפים נוספים. רשימה חלקית של המשתתפים: ATP Labs, PureSec, Actionbar, Servicefriend, Undertap, Syndi, Aniwo, Dekapente. “יש לנו ידע שאנחנו רוצים לחלוק, והסטרטאפים משוועים לקבל. מעבר להטמעת מערכות סייסנס, החברה מקיימת וובינרים לטובת הסטרטאפים”, מוסיף עזריה.

 

תגובות סגורות