Rimac Automobili מאיץ את פיתוח רכבי הסופר ספורט החשמליים באמצעות דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס מאפשרת ל- Rimac Automobili להרחיב את הפעילות העסקית שלו מסטרטאפ אירופאי לספק גלובלי בתעשיית הרכב. הרחבה המתרחשת לאור הגידול בביקוש העולמי לרכבים חשמליים.
Rimac משתמשת בפתרון הייעודי לתעשייה Electro Mobility Accelerator כדי להאיץ את התכנון והפיתוח של רכבים חשמליים עתירי ביצועים, מערכות הינע וסוללות, וכן את הדור הבא של מכונית הסופר ספורט החשמלית Concept One.

יותר ויותר צרכנים ברחבי העולם מחפשים לרכוש מכונית חשמלית, מבלי לוותר על האסתטיקה והביצועים העוצמתיים של רכבי הספורט המסורתיים שלהם. Rimac זיהתה את הפוטנציאל הקיים בשוק לרכבים חשמליים ובהזדמנות הקיימת עבורה להפוך לספק עבור יצרני הרכב הגדולים.

בהתבסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, הפתרון Electro Mobility Accelerator מספק ל- Rimac אפליקציות דיגיטליות המאפשרות להפוך את הפעילות של הסטרטאפ לתעשייתית,  להרחיב את יכולות הייצור, ולחבר בין צוותים הפזורים ב- 11 מדינות. הצוותים של Rimac זוכים לאורך כל שלבי הפיתוח בגישה לנתוני זמן אמת ולשקיפות מלאה לגבי פרויקטים, שינויים בתכנון ונתוני מוצר. הם יכולים לזהות ולפתור בעיות בשלב מוקדם יותר, לעשות שימוש חזור בנתונים, ולארגן תהליכי ייצור מורכבים. בכך, Rimac Automobili יכול להאיץ את הפעילות העסקית שלו לפיתוח רכבים ולהשלים את תוכניות הפיתוח עבור לקוחותיו בהצלחה.

הפתרון הייעודי לתעשייה Electro Mobility Accelerator  מאפשר תכנון מהיר יותר, עם סימולציה וסביבת שיתופית, שישפרו את התפוקה ויאפשרו לנו לענות על דרישות הלקוחות”, אמר מאטה רימאק, מייסד ומנכ”ל, Rimac Automobili. “אנו משתמשים ותיקים ב- SOLIDWORKS בפרויקטים מסוימים ורצינו שדאסו סיסטמס תלווה אותנו בתהליך הרחבת הפעילות העסקית שלנו. עם פלטפורמה דיגיטלית אנו יכולים לבצע התאמות במשאבים וביכולות שלנו כדי לקיים בתוך החברה כל סוג של תוכנית פיתוח רכבים חשמליים”.

“האופק של תעשיית הרכב משתנה בכל יום. סטרטאפים בתחום הרכב החשמלי עובדים היום כדי ליצור את הרכבים האוטונומיים והשיתופיים של המחר”, אמר אוליבייה סאפין, סגן נשיא תעשיית תחבורה וניידות, דאסו סיסטמס. “סביבות דיגיטליות שיתופיות, חכמות וידידותיות למשתמשים, הן מעבדות חדשנות ליצירת חוויות חדשות במגזר תעשייתי זה. פלטפורמת 3DEXPERIENCE היא כלי גמיש וסקלאבילי שמאיץ את ההתפתחות של חברות מסטרטאפים ליצרני הרכבים של הדור הבא”.

“מחזור הפיתוח המורכב של רכבים דורש שיתופי פעולה גדולים יותר ואינטגרציה לרוחב התעשייה, והדבר יכול להתבצע רק באמצעות שימוש במקור יחיד של מידע. התוצאה היא מוצרים חדשניים ואמינים, המתבססים על קבלת החלטות מהירה יותר, שימוש חוזר במודלים קיימים, ידע וניהול מקיף של דרישות”, אמר זלטקו סימונק, מנכ”ל קבוצת CADCAM, שהובילה את תהליך ההטמעה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE.

תגובות סגורות