אקסלרטור חדש יסייע לחברות הייטק ישראליות לחדור לשוק הסיני

משרד הכלכלה הישראלי עם ShengJing Group הסינית, הקרן וחברת הייעוץ הגדולה בסין, משיקים:

תוכנית אקסלרטור סינית-ישראלית – הראשונה בסין

משרד הכלכלה והתעשייה הישראלי פותח את האקסלרטור, הראשון מסוגו בבייג’ינג, על מנת לסייע לחברות הייטק ישראליות לחדור לשוק הסיני. האקסלרטור נפתח יחד עם השותף האסטרטגי של משרד הכלכלה: חברת ShengJing Group, שחקנית סינית מרכזית אשר מרחיבה באופן זה את מעורבותה באקוסיסטם הישראלי. ShengJing הינה ‘קרן הקרנות’ הפרטית (Private Equity Fund of Funds) הגלובלית הגדולה ביותר בסין, וכן אחת מחברות הייעוץ הגדולות בעולם, המספקת שירותים לסטאטראפים ולחברות קטנות ובינוניות.  Shengjing תספק שירותי אקסלרציה מותאמים במיוחד לכל אחת מהחברות ישראליות שייבחרו לתוכנית.

תוכנית האקסלרטור ישראל-סין מיועדת לאפשר ולהקל את הצלחתן של חברות טכנולוגיה ישראליות בשוק הסיני. התוכנית תספק לחמש חברות הייטק ישראליות את הידע, המנטורינג ומשאבי המימון הנדרשים כדי לבצע כניסה מוצלחת לשוק הסיני.

ShengJing Group, באמצעות חטיבת ההשקעות הגלובליות שלה,Peakview Capital , השקיעה כמעט 20 מיליארד דולר בסין, ארה”ב וישראל בשנים האחרונות, במודל FoF (השקעה בקרנות הון סיכון קיימות, Fund of Funds) וכן בהשקעות ישירות.  תיק ההשקעות של Shengjing כולל השקעה בכמעט 50 מקרנות ההון סיכון הגדולות בסין, המושקעות בחברות טכנולוגיה סיניות נסחרות, בהן: Tencent, Alibaba, Baidu, JD וחברות אינטרנט מובילות אחרות.

בישראל – Shengjing כבר השקיעה קרוב ל-100 מליון $ בשנים האחרונות, כולל השקעות בקרנות הון סיכון ישראליות וקרנות השקעה פרטיות מובילות כמו: JVP, Vintage, Viola וכנען. החברה ביצעה גם השקעות ישירות בסטארטאפים ישראלים אשר זכו בתחרות החדשנות הגלובלית GIA שמארגנת Shengjing, ואשר את החלק הישראלי שלה הובילה קרן JVP בשנת 2016 ו-2015.

שרי וואנג (Sherrie Wang), שותפה בכירה ב-ShengJing Group:  “הצעד הבא עבורנו להמשך מעורבות באקוסיסטם הישראלי הינו באופן טבעי פתיחה של תוכנית אקסלרטור ישראל-סין. אנו גאים להיות שותפים של משרד הכלכלה והתעשייה הישראלי ביוזמה זו”.

עוד הוסיפה כי “רשת המומחים הבינלאומית שלנו, הכוללת יותר מ-30,000 מנכ”לים ויזמים להם סייענו בעשור האחרון, בשילוב עם האקוסיסטם להשקעות שהקימה Peakview Capital מקבוצת Shengjing, הופכת את תוכנית האקסלרטור החדשה להזדמנות יוצאת דופן עבור חברות הייטק ישראליות, אשר מעוניינות להיכנס לשוק הסיני בהצלחה.”

תוכנית האקסלרטור פתוחה לחברות טכנולוגיה ישראליות המעוניינות לפעול בשוק הסיני. חברות אלה יגיעו לא רק למוסדות ההשקעה ולמשקיעים המובילים בסין, אלא גם למנהלים בכירים בחברות ההייטק הסיניות המובילות, וכן למנטורים הידועים ביותר בתעשייה, בהם יזמים סינים מצליחים שמכירים גם את השוק הסיני וגם את הסביבה העסקית הבינלאומית.

לאקסלרטור ייבחרו חמש החברות הישראליות המתאימות ביותר, שיקבלו סיוע בתכנון ויישום האסטרטגיה שלהן לשוק הסיני בפרק זמן של 6 חודשים, ובהובלת מנטורים מהמצטיינים בעולם העסקי ובעולם הטכנולוגיה. במסגרת התוכנית, החברות הישראליות הנבחרות יחוברו לרשת הגדולה ביותר של משקיעים בעלי מוניטין, מנכ”לים ומומחי תעשיה אחרים בסין. הפרויקט ממומן על ידי משרד הכלכלה הישראלי.

החלק הראשון בתוכנית יכלול הכשרה שמטרתה להציג לחברות המשתתפות את המיומנויות הנחוצות כדי להתחיל עסק בסין כמו: הצגת הסביבה העסקית הסינית, סקירות תעשיה, נושאי משפט, רגולציה ומיסוי, וכד’. החלק השני של התוכנית יתמקד על אימון פרקטי ופיתוח עסקי, כולל: פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, שותפים ומשקיעים פוטנציאליים, היכרות עם לקוחות ShengJing, עם מפעלים, עם שותפי האקוסיסטם של ShengJing, ותחרות החדשנות הגלובלית של ShengJing בבייג’ינג. הסאטרטאפים ישתתפו גם בסיבובי Roadshow לגיוס מימון באזורי חדשנות ברחבי סין כמו: שנגחאי, גוואנגז’ו ועוד. כל חברה תקבל מנטור אישי, שיספק לה תמיכה מותאמת במסגרת אימוני הפיתוח העסקי.

הגשת מועמדות לתוכנית: עד סוף אוקטובר 2017.

http://www.israel-china-accelerator.com/programs/

תגובות סגורות