טאואר-ג’אז תציג בכנס הלקוחות השנתי שלה בארה”ב מגוון יכולות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים

טאואר-ג’אז מעדכנת פרטים נוספים על כנס הלקוחות הטכנולוגי השנתי שלה (TGS) שיתקיים ב- 14 לנובמבר, 2017, בניופורט ביץ’, קליפורניה, ארה”ב. לכנסי ה-TGS שהתקיימו עד כה באירופה, יפן, סין וקוריאה הגיעו כ-500 משתתפים מתעשיית הסמיקונדקטור. את הכנס בארה”ב יפתח מנכ”ל טאואר-ג’אז, ראסל אלוואנגר, שיציג את ביצועי החברה והאסטרטגיה העסקית שלה תוך התמקדות בערך המוסף שלה ללקוחותיה. בכירים נוספים מהחברה יציגו עדכונים טכנולוגיים וירחיבו על יכולות התכנון עבור דור החיישנים הבא. בנוסף תינתן במה לדוברים אורחים מ-MACOM ו- FLIR Systems, לחלוק את השקפותיהם על מגמות בתעשייה ושיתופי הפעולה שלהם עם טאואר-ג’אז.

בכירי טאואר-ג’אז יציגו את ההיצע הטכנולוגי המתקדם של החברה ויכסו מגוון רחב של נושאים, בין היתר: פתרונות RF/HPA לדור ה-G5 ולתשתיות תקשורת, פתרונות של חיישני תמונה לתחום הרכב, בקרה תעשייתית וצילום איכותי, ופתרונות ניהול הספק לשוק הרכב ולשוק התעשייתי, וכמו גם את יכולות החברה עבור אפליקציות חלל וביטחון, MEMS, סנסורים ויכולות תכנון.

סמנכ”ל ומנהל היחידה העסקית HPA של MACOM, מר. גרי שאו יציג את “הצורך במהירות 5G ומרכזי מידע בענן” וידון בתהליך ההתפתחות של דור ה-5G תוך מינוף הניסיון הרב של MACOM באנטנות פעילות, גלים מונוליטיים אלקטרומגנטיים ומעגלים משולבים, והתפקיד המרכזי של MACOM בשדרוג הקישור האופטי במרכזי מידע בענן מ-10G ל-100G ול-400G. MACOM מניעה תשתיות שמיליוני אנשים תלויים בהם בכדי לתקשר, לנהל עסקים, לטייל, להתעדכן ולצרוך תרבות בכול רגע.

סמנכ”ל ומנהל OEM ושווקים בצמיחה של FLIR Systems , מר. פול קלייטון, יציג את “החוש השישי: פתרונות בעולם הרכב והאינפרא אדום” וידבר על החידושים מעולם ראית הלילה בתחום הרכב, חיישנים תרמים וראיה משולבת עבור אפליקציות לשוק התעשייתי ו-ADAS. הטכנולוגיות של FLIR Systems מגבירות מודעות, הבנה ומביאות פתרונות חישה חדשניים לחיי היום יום. המוצרים של FLIR Systems משפרים את דרכי התקשורת של האנשים עם הסביבה, מגבירים את תחושת הביטחון הציבורי והרווחה ומייעלים את שמירת האנרגיה.

תגובות סגורות