פלטפורמת ה-IP-20 של סרגון נבחרה לפרויקט תקשורת לאומי רחב היקף בדרום-מזרח אסיה

סרגון תאפשר שימוש בשירותי סלולר ופס רחב באזור איים מבודד, באמצעות טכנולוגיית ריבוי הליבות שלה ויכולת שידור גלי רדיו בהספק גבוה

ליטל פולס, ניו ג’רזי, 10 באוקטובר 2017 – סרגון נטוורקס (נאסד”ק: CRNT) המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי קיבלה הזמנות בהיקף כולל של למעלה מ-5 מיליון דולר עבור פלטפורמת ה-IP-20 ושירותים מקצועיים נלווים. הלקוח החדש, מפעיל תקשורת אלחוטית בדרום-מזרח אסיה, בחר בסרגון לספקית התמסורת העיקרית בשלב הראשון של פרויקט באזור איים מרוחק בדרום-מזרח אסיה. סרגון צופה כי רוב הציוד יסופק במהלך הרבעון הראשון של 2018.

הפרויקט דורש מומחיות הן בתכנון והן בפריסה של ציוד וטכנולוגיה בעלי ביצועים מהטובים ביותר, בתנאי שטח קשים הכוללים הרים, נהרות וים, בשילוב של מרחקים ארוכים המשתרעים על פני 420 אלף קמ”ר. פלטפורמת ה-IP-20 הייחודית של סרגון, בעלת טכנולוגיית ריבוי הליבות והספק שידור גבוה, מספקת את הקיבולת הדרושה ומסתמכת על מספר האתרים הנמוך ביותר וכמות הציוד הקטנה ביותר, תוך שמירה על קיבולת עודפת שתאפשר אספקת שירותים והרחבת הרשת בעתיד. בנוסף, הניסיון המוכח של סרגון והצלחתה בפריסות תמסורת אלחוטית בתנאי שטח דומים, הם יתרון עצום  ללקוח.

כמומחית בתמסורת אלחוטית, מסוגלת סרגון להציע עלות כוללת טובה בהרבה בהשוואה להצעות מתחרות שהתקבלו מצד חברות תקשורת המציעות פתרונות כוללים. על מנת לספק את הפתרון היעיל ביותר, ההצעה של סרגון כוללת את הטכנולוגיה מובילת השוק שלה, ואת שירותיה המקצועיים ומומחיותה בתכנון הרשת ואופטימיזציית הפריסה. השילוב בין המוצרים והשירותים של סרגון מביא עמו יתרון משמעותי הן ביעילות התפעולית והן ביכולת לתמוך בפריסה מהירה, ובחיבור של למעלה מ-4.3 מיליון תושבים ועסקים ברחבי מדינת האי.

“אנו נרגשים לתמוך ביוזמה לאומית נחוצה שכזו, לפיתוח וחיבור אזור גדול שהינו בעל שירות מוגבל” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “אנו מעריכים כי השקעה בתשתית תקשורת הינה צעד מפתח משמעותי וראשון, ואנו גאים ביכולתנו לספק מניסיוננו הרחב בתנאי שטח כה מאתגרים. פתרונות התמסורת האלחוטית והשירותים הנלווים שלנו מאפשרים ללקוח לספק קיבולת סיטונאית לספקיות השירות ברחבי המדינה, בעלות הכוללת הנמוכה ביותר.”

תגובות סגורות