ServiceNow ו- SAP מכריזות על אינטגרציה של פתרונות לעולם ה- HR

לימור אפיק: “בישראל יש לנו כבר שני פרויקטים גדולים אצל לקוחות דגל גלובלים, ושני לקוחות גדולים נוספים עומדים להצטרף עד סוף השנה”

 חברת  ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן, מכריזה על אינטגרציה חדשה  של המוצר ServiceNow HR Service Delivery עם SAP® SuccessFactors® Employee Central, במטרה לאפשר ללקוחות לספק לעובדים שלהן, ברחבי הארגון, חווית שירות ברמה גבוהה. השילוב בין שתי התוכנות יבוא לידי ביטוי בשחרור הגירסה הבאה של ServiceNow לקראת סוף השנה.

 לקוחות משותפים של החברות אשר כבר עושים שימוש בשני הפתרונות יפיקו תועלת מיידית מן האינטגרציה וייהנו מחוויית עובד משופרת. “כל סמנכ”ל משאבי אנוש חייב היום לשים בראש סדר העדיפויות שלו את השאיפה להפוך את מקום העבודה לידידותי לעובדים,” אמר פאט ווידורס, סמנכ”ל טלנטים ב- ServiceNow, שהצטרף לחברה לאחרונה לאחר קריירה מצליחה בחברת לינקאדין. “על ידי שבירת המחיצות בעולם העסקים הגלובלי, ServiceNow מאפשרת לעובדים לקבל שירותים בתוך הארגון, בזמן ובאופן המתאימים להם, בין אם מדובר בשירות שניתן על ידי מחלקת משאבי אנוש או על ידי גורמים אחרים בארגון.”

 “על מנת לעמוד בציפיות של שוק העבודה היום, החברות מצופות לספק לעובד חווית שירות בדומה לחוויית לקוח, בכל אינטראקציה עימו, לכל אורך שהותו בחברה” אומרת לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow.   “מרבית התהליכים הנוגעים לעובדים, מתחילים במחלקת משאבי אנוש, אך מחייבים מעורבות של מחלקות נוספות כמו IT, תפעול ועוד. תהליכי גיוס למשל מתחילים במחלקת משאבי אנוש, אך מחייבים מעורבות  של בין 5 ל- 10 מחלקות שונות להשלמת משימת הגיוס. לכן, הפלטפורמה של ServiceNow מאפשרת לארגונים להתגבר על תהליכים מורכבים בקלות ולספק לעובדים שירות מהיר ואישי. מחקרים מוכיחים כי יתרון זה משפר את התפוקה של העובד ואת שביעות הרצון ובמקביל משפר את המוניטין של מחלקת משאבי אנוש בארגון.”

 “בישראל יש לנו כבר שני פרויקטים גדולים אצל לקוחות דגל גלובלים, ושני לקוחות גדולים  נוספים עומדים להצטרף עד סוף השנה” הוסיפה אפיק.

 עובדים המחפשים מענה בנושאים שונים: זכויות בארגון, היעדרויות, חופשות וכו’ – שולחים בקשה דרך המערכת של ServiceNow. עם האינטגרציה החדשה, המידע אודות העובד השמור במערכת SAP SuccessFactors Employee Central ישלים את  האוטומטי המתרחש במערכת של ServiceNow ויספק חווית שירות פרסונלית ורלוונטית יותר לעובד, תוך התחשבות במעמד שלו בארגון, התפקיד ורמת הבכירות שלו.

לדברי ג’וש ברזין, מנהל חברת הייעוץ Bersin , מקבוצת דלוייט, “בימינו, מורכבות התהליכים הבירוקרטים, הטכנולוגיה והסחות הדעת של עולם העבודה מכבידים מאד על עובדים ברחבי העולם. פתרונות המסייעים לפשט ולנתב את תהליכי ה- HR ולצמצם את משכי הזמן הנדרשים לביצוע פעולות  אדמיניסטרציה, הם קריטיים לפרודוקטיביות של העובדים, הניהול שלהם והשימור שלהם היום.”

 בתמונה: לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow

קרדיט צלם: אלון ישראל

תגובות סגורות