חדשות היום

הבעת אמון בקולפלנט: נחתם הסכם השקעה עם מיטב-דש הכולל מניות ואופציות בהיקף של 4.8 מיליון ש”ח

בהנחת מימוש מלא של האופציות על ידי מיטב-דש, תגייס החברה 9.5 מיליון ש”ח נוספים

החברה מנהלת מגעים עם גורמים נוספים להשקעה בחברה בתנאים דומים

 חברת קולפלנט (ת”א: קלפט), העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי מסוג 1 המיוצר ומופק מצמחי טבק, מודיעה כי חתמה על הסכם השקעה פרטית חסומה עם מיטב-דש, מבעלי המניות הגדולים בחברה. במסגרת הסכם ההשקעה, הכולל מניות ואופציות, תגייס החברה באופן מיידי 4.8 מיליון ש”ח, ובמימוש מלא של האופציות, 9.5 מיליון ש”ח נוספים.

בחודש שעבר הודיעה החברה על השלמת שלב ראשון של הסכם השקעה של 2 מיליון דולר עם משקיע אמריקאי, במסגרת הסכם השקעה כולל של 5 מיליון דולר.

  אודות קולפלנט

קולפלנט היא חברת ביוטכנולוגיה ישראלית העוסקת בפיתוח, ייצור, ושיווק מוצרים רפואיים מבוססי קולגן אנושי רקומביננטי מסוג 1, המיוצר בצמחי טבק בטכנולוגיה ייחודית שפיתחה החברה. מוצרי קולפלנט מסייעים להתחדשות, שיקום וריפוי רקמות בגוף האדם, באמצעות יישומים קליניים בתחומי האורטופדיה, הדפסה ביולוגית בתלת מימד של איברים ורקמות, וריפוי של פצעים כרוניים וניתוחיים. השימוש בקולגן אנושי ממקור צמחי במוצרי החברה מוריד משמעותית את הסיכונים שקיימים כיום ברפואה בעת השימוש בקולגן מהחי, כולל סכנת זיהום, העברת מחלות או דחייה על ידי הגוף המטופל. אסטרטגיית החברה כוללת פיתוח עצמאי של מוצרים לריפוי רקמות אשר לחברה בעלות מלאה עליהם ומיסחורן יבוצע בשיתוף עם שחקנים בינלאומיים מובילים וכן שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מובילות לפיתוח משותף של מוצרים, מסחורם והפצתם בעולם.  שווי שוקי היעד עבור מוצרי החברה הראשונים מוערך בלמעלה מ- 5 מיליארד דולר. קולפלנט נוסדה בשנת 2004 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בנס ציונה.

תגובות סגורות