חדשות היום

הסטארט-אפ At-Bay משיק מוצרי ביטוח סייבר לעידן הדיגיטלי ומגייס 6 מיליון דולר

אט-ביי (At-Bay), חברת ביטוח לעידן הדיגיטלי, משיקה היום באופן רשמי את מוצרי הביטוח שלה, במטרה לאפשר לארגונים להמשיך ולאמץ חדשנות טכנולוגית, תוך ניהול הסיכון שתקיפות סייבר מייצרות. החברה בנתה מחדש את מודל הביטוח, בהתבסס על מומחיות עמוקה באבטחת מידע, ובשיתוף פעולה עם חברת הביטוח HSB, חלק מקבוצת Munich Re.

סיכוני סייבר הם איום גובר לארגונים, בגודלם ומורכבותם. לאור מתאר האיום המשתנה במהירות, פוליסת הביטוח היא רק נקודת ההתחלה. אט-ביי מחוייבת לניהול וניטור פעיל של הסיכון לאורך כל השנה, ופועלת במשותף עם לקוחותיה לשמירה על רמת אבטחה גבוהה.

“אנו מחברים בין תובנות עמוקות לגבי הטכנולוגיות והאבטחה של ארגונים, לבין חשיפה פיננסית לנזקים שתקיפות סייבר מייצרות, כדי לאפשר למנהלי סיכונים בארגונים ולסוכני הביטוח שמלווים אותם לראות באופן ברור ומדוייק את החשיפות שיש לארגון, ולאפשר להם לבנות תוכנית ניהול סיכונים תואמת. המוצר ושרותי ניהול הסיכונים שאנו מציעים מעניקים ללקוחותינו את הבטחון להתמודד עם אתגרי המחר” מסר רותם אירם, מנכ”ל ומייסד-שותף של אט-ביי.

אט-ביי משתפת פעולה עם חברת הביטוח HSB כדי להביא לשוק את מוצריה.

“אנו מאד נרגשים לשתף פעולה עם אט-ביי, וממשיכים להתרשם מהטכנולוגיה והמומחיות שהם מביאים ללקוחות” מסר דייב מרסייר, סמנכ”ל בכיר ב-HSB. “המידע והניתוח שמזינים את מודל הסיכון של אט-ביי תואמים את עקרונות ניהול הסיכון של HSB. המוצרים שלהם מנצלים את החוזקה של שתי החברות”.

אט-ביי מאמינה שלמידע היסטורי יש יכולת מוגבלת לנבא סיכון סייבר עתידי, מאחר והטכנולוגיה והתוקפים משתנים בקצב מהיר. על כן, במקום ניתוח מידע היסטורי, אט-ביי ממנפת יכולות איסוף והעשרת מידע, על מנת לאפשר למומחי אבטחת מידע להתאים את מודל התמחור לצפי סיכון עתידי. מחלקת המחקר של החברה מזהה סיכונים חדשים, ומעדכנת את מודל התמחור תוך שעות ספורות, כך שלקוחות קיימים ופוטנציאליים מקבלים הערכת סיכון עדכנית.

עבור סוכני ביטוח, אט-ביי מציעה פלטפורמה דיגיטלית אינטואיטיבית המשלבת את המוצר הביטוחי שלה יחד עם תובנות סיכון שעוזרות לסוכנים לנהל שיחות יותר עמוקות ומלאות תובנות עם הלקוחות שלהם. בין הכלים שמספקת החברה לסוכנים כלולים דו”ח ממצאי סיכוני סייבר, מחשבון חשיפה פיננסית לנזקי סייבר, מקרי בוחן ומידע השוואתי. פלטפורמה דיגיטלית, פשוטה וקלה, המאפשרת שיתוף פעולה בין הסוכן ללקוח, הופכת את הליך מכירת הפוליסה למהיר וקל.

אט-ביי גייסה 6 מיליון דולר, בהובלת לייטספיד ונטצ׳רס, ובהשתתפות שלמה קרמר ולוקל גלוב.

תגובות סגורות