חברתKryon Systems הישראלית מכפילה את מספר עובדיה

החברה התל אביבית שעוסקת בפיתוח רובוטים מתכננת לגייס כ-60  עובדים חדשים במגוון משרות. מנכ”ל החברה הראל טייב: “אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים ובעלי דרייב להיות חלק משמעותי ומשפיע בפיתוח הדור הבא של רובוטים עבור שוק האנטרפרייז”

 חברת הטכנולוגיה הישראלית Kryon Systems, אשר נחשבת לפלטפורמת הטכנולוגיה המובילה בעולם לפיתוח רובוטים, פותחת עשרות משרות וצפויה עד סוף השנה להגדיל בצורה משמעותית את מספר עובדיה. החברה מעסיקה כיום 50 עובדים (מתוכם 35 בישראל), ותגייס בחודשים הקרובים כ-60 עובדים נוספים (מחציתם למרכז הפיתוח בישראל).

משמעות הדבר, צמיחה במעל ל-50% במצבת כוח האדם. הגיוס נועד במטרה לתמוך בהמשך פיתוח ושיווק טכנולוגיית ה-RPA של החברה.

קראיון סיסטמס היא אחת החברות המובילות בתחום ה-RPA (Robotic Process Automation) עפ״י הדו״ח האחרון של    Forresterעל התחום. פתרון התוכנה של החברה מציע אוטומציה בעזרת רובוטים (כוח אדם וירטואלי), שבאמצעותם ניתן לבצע כל תהליך לוגי בחברה וכך לייעל את תפוקת העבודה באופן משמעותי ובסופו של דבר להחליף את כל התהליכים ידניים לאוטומטיים.

מנכ”ל החברה הראל טייב מציין כי: “אין לי ספק כי הטכנולוגיה הייחודית של קראיון תעצב מחדש את הדרך בה אנשים יעבדו וינהלו תהליכים בתעשיות מגוונות ובמיוחד בחברות במגזר הפיננסים והביטוח. לאור הביקוש העולה לטכנולוגיה זו אנחנו מתכננים עד סוף השנה להכפיל את כוח האדם בחברה. אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים ובעלי דרייב להיות חלק משמעותי ומשפיע בפיתוח הדור הבא של רובוטים עבור שוק האנטרפרייז”. החברה השלימה בחודש שעבר סבב גיוסB  בהיקף של 12 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילו Aquiline Technology Growth ו- Vertex Ventures.

“אנחנו מחפשים אנשי צוות מקצועיים המעוניינים בחוויית קריירה ייחודית ומאתגרת כאחד”, מציינת סמנכ”לית משאבי אנוש בחברה מיכל גרשון-סובול ומוסיפה כי “העובדים החדשים שיצטרפו לחברה ייטלו חלק משמעותי בתכנון, פיתוח ושיווק הדור הבא של מוצרי החברה”. כאמור, החברה מגייסת בארץ ובחו”ל לכל המחלקות בחברה החל ממחקר ופיתוח, שיווק, תמיכה טכנית וגם במכירות.

מוצר הליבה שלה מחליף עבודה ידנית של עובדים ומאפשר לעובדים להתרכז באזורים החשובים ביותר. פלטפורמות הדגל של החברה LEO, מאפשרת ביצוע יעיל ומדויק של תהליכים עסקיים בכל היישומים הארגוניים. בין לקוחותיה ניתן למנות מספר רב של ארגונים הנמנים עם רשימתFortune 500 .

ענף ה-RPA צובר תאוצה ומוטמע כיום כמעט בחברות בכל תחום- מפינטק, דרך רפואה, טכנולוגיה, טלקום, בטחון ועוד. חברות הלוקחות חלק בתעשייה, בהובלת קראיון, מאפשרות לארגונים להתמקד בעסקי הליבה שלהם, בעוד שכוח העבודה הדיגיטלי (רובוטים) מטפל בתהליכים הפנימיים של הארגון בצורה יעילה יותר, במדויק ובאופן פרודוקטיבי. הכנסות החברה צמחו בשלוש השנים האחרונות ב-300%.אבל החברה אינה לבדה. תחום ה-RPA צפוי לצמוח ב-60% בכל שנה, ויעמוד על 5 מיליארד דולר עד 2020. כבר היום 28% מהחברות בעולם אימצו את הטכנולוגיה.

תגובות סגורות