חדשות היום

טאואר-ג’אז מרחיבה את שימושה ב”אנרגיה ירוקה” במפעלי הייצור שלה

מגדילה את היקף השימוש במקורות אנרגיה מתחדשת במספר פרויקטים; מפחיתה את היקף השימוש בחשמל תוך מעבר לשימוש נרחב באנרגיה סולארית הכולל התקנת קולטי שמש על כ-100,000 מ”ר

טאואר-ג’אז הודיעה היום על הגדלת נפחי ייצור החשמל ממקורות מתחדשים של אנרגיה ירוקה מתוך יוזמה אקולוגית ומחויבות לאיכות הסביבה. המעבר לשימוש במקורות אקולוגיים לאספקת חשמל למפעלי הייצור שברשותה מתוכנן להתרחב בשנים הקרובות ובכך לקדם את פעילותה כחברה ירוקה ו-.eco-friendly  טאואר-ג’אז השקיעה במספר פרוייקטי מפתח במפעלי הייצור הגלובאליים שלה אשר מטרתם ייעול ניצולת השימוש במקורות מים וחשמל לתפעול השוטף.

כחלק מהפרוייקטים, חתמה טאואר-ג’אז על הסכם להתקנת קולטי שמש בשטח של כמאה אלף מ”ר. אספקת החשמל הצפוי ממקור אקולוגי זה מוערך בכ-1700MWh (1700 שעות מגה וואט) שהם שווי ערך של תצרוכת החשמל במשך 4.5 ימים ותצרוכת החשמל של כמאה בתי אב. תהליך הבניה מתוכנן להתחיל בינואר 2018 ולהסתיים בתום הרבעון הראשון של השנה (2018).

בנוסף לאנרגיה הסולארית, מספר פרוייקטי ייעול גלובאליים של החברה הסתכמו בחסכון של 18,000MWh לשנה. הפרוייקטים כללו: התקנת חיישני ניתור חשמל, שדרוג המערך האחראי על בקרת הטמפרטורה במפעלים (מדד החשוב במיוחד ברצפות ייצור שבבים), החלפת מגדל הקירור והחלפת נורות הניאון לנורות לד. סה”כ החיסכון השנתי בחשמל כתוצאה מהפרוייקטים הללו הינו שווה ערך לתצרוכות החשמל השנתית הממוצעת של כ-1600 בתי אב או בערת 7.5 מיליון קילוגרם של פחם.

טאואר-ג’אז התקינה גם מערכת מחזור מים אשר הביאה לחסכון של כ 74,500 קוב מים בשנה, כמות שוות ערך לתצרוכת שנתית של עיירה המאכלסת 2,100 תושבים.

“אנו שבעי רצון מהתוצאות המשמעותיות להן אנו עדים כתוצאה מהיוזמות השונות בהם נקטנו על מנת לשפר את עמדתנו לשיפור תצרוכת האנרגיה במפעלינו וקידום השימוש באנרגיה “ירוקה”. אנו ממשיכים לבצע פרוייקטים נוספים מתוך מחשבה עתידית על הפחתת ההשפעה הסביבתית ולשיפור איכות הסביבה”, אמר מר רפי מור, סמנכ”ל התפעול של טאואר-ג’אז.

תגובות סגורות