סטארטאפ חדש מציע: ייצור של משחקי מובייל על ידי כל אחד תוך 60 שניות ובשיתוף. “תיק-תק יש משחק”

Funtibox תשיק את האפליקציה שפיתחה בכנס “שבוע אורקל” בו משתתפים 1500 אנשי IT והייטק

מי לא היה רוצה לייצר משחק מובייל משל עצמו? ועוד לגרום לאחרים לחוות אותו ולשתף. אבל זה בד”כ דבר שדורש זמן, וגם ידע ונסיון. לא עוד.

הסטארטאפ הישראלי Funtibox  מנגיש לכל אחד את היכולת לפתח משחקים, בזמן קצר מאוד ותוך שיתוף חברים ומשפחה בחוויה. כל זאת במובייל, ובלי צורך בתכנות.

האפליקציה של Funtibox תושק בכנס “שבוע אורקל” שמארגנות אורקל ישראל וג’ון ברייס הדרכה ויתקיים ב-23-19 בנובמבר, בהשתתפות כ-1500 אנשי IT והייטק. הסטארטאפ פונה לשני קהלי יעד – בני נוער, וחברות ומותגים, שיוכלו לקדם את המותג שלהם באופן משעשע, חוויתי ויצירתי.

Funtibox הוקמה ב-2016 על ידי שלושה שותפים, יזמים סדרתיים:  אייל רובין, זאב טאטיקה, ואבי ברידס, המביאים איתם ידע רב בתחומי גיימינג, social ותוכנה ארגונית. עבור רובין, זהו הסטארטאפ הרביעי, לאחר שהיה מייסד שותף ב- 2train4 (שנמכרה), Transparency Software (עד 2008), ו-123 Completed, המובילה בתחום דאטה. שותפיו טאטיקה וברידס הם מהמייסדים של חברת c4gaming.

בשלב זה, הסטארטאפ פועל על בסיס מימון עצמי, אך לקראת היציאה לשוק הגלובלי, בראשונה לארה”ב, השלושה מתכוונים לקיים סיבוב גיוס. הגרסה הראשונה שוחררה לפני כחודש, והאפליקציה זמינה כעת להורדה בחנויות אונליין בישראל (App store ו-Google play).

לדברי אייל רובין, מנכ”ל ומייסד שותף ב-Funtibox: “בשלב ראשון אנו פונים לקהל של נוער – בגילאי 12-21, ומשם – לכולם. עבור מותגים, תאפשר הפלטפורמה של פאנטיבוקס לפתוח ערוץ דרכו המותג יוכל לקדם את עצמו וליצור חוויה חברתית תחרותית ענפה. המותג יקבל מהקהילה שתיווצר סביב הערוץ הצעות לשיתוף בערוץ, כלומר: כל אחד יוכל לייצר משחק ב-5 דקות ולהציע לערוץ לשתף את המשחק עם כל קהילת הערוץ. כך יוכלו מותגים לייצר קמפיינים ידידותיים בקלות סביב האפליקציה.

בני נוער יוכלו להוריד את האפליקציה, ליצור משחקים בקלות, לשלב הומור אישי, לשתף עם חברים, לשחק ולהתחרות, במודל שלfun  ויצירתיות. בני נוער היום אוהבים ומרגישים צורך אמיתי להביע את עצמם במדיה, לשתף, ולקבל אהדה מהקהילה – לקבל לייקים, עוקבים, ולקבל פידבק חיובי מהעולם. כל אחד יוכל להפוך למעין סטודיו למשחקים.”

במסגרת ההשקה, תפתח Funtibox ערוץ מיוחד בשבוע אורקל, כך שכל מי שיוריד את האפליקציה ויעשה  follow לערוץ יקבל נגישות לכל המשחקים שמופיעים בערוץ, כולם סביב נושאי הכנס, למשל: משחק בשם “איפה הבאג” שמציע לאנשי ההייטק למצוא את הבאג שמגולם בדמות מצויירת, או משחק בנושא מלחמת העננים, כאשר ענן אורקל יורה בעננים של azure ושל אמזון, וכד’. בנוסף, המשתתפים עצמם מוזמנים ליצור משחק תוך כדי ארוע, ולשתף את המשחק שיצרו דרך הערוץ הייעודי עם כל אנשי הקהילה.

לדברי אילן שפיגלמן, סמנכ”ל שיווק אורקל ישראל: כיוון שעובדי ההייטק נחשבים למאמצים מהירים (early adopters) של טכנולוגיות וגאדג’טים חדשים, ייסדנו מסורת שבה מדי שנה תינתן במה להשקת טכנולוגיה חדשה על ידי סטארטאפ ישראלי. בשנה שעברה השקנו את המוצר של הסטארטאפ Upright, התקן לביש המיועד למנוע כאבי גב וישיבה כפופה אצל מי שיושב שעות ארוכות מול מחשב. השנה אנו נותנים במה ל-Funtibox, וקוראים לסטארטאפים ישראלים נוספים לפנות אלינו לקראת הכנס הבא ולהשיק את המוצר בסביבה אוהדת של אנשי תוכנה ופיתוח.”

שבוע אורקל 2017 יתקיים השנה זו הפעם ה-24 ברציפות, וצפוי למשוך אליו מעל 1500 משתתפים בהם מנהלים בכל הדרגים ומקבלי החלטות בתחום המחשוב, מנהלים המשתמשים בטכנולוגיות רלוונטיות, מנהלי פרויקטים, מיישמים, מנתחי מערכות ואנשי פיתוח ותשתיות בארגונים. הכנס, פרי שותפות ארוכת שנים בין אורקל ישראל לג’ון ברייס הדרכה, יתקיים בין ה- 19 ל-23 בנובמבר במלון השרון הרצליה, ויכלול חוויית לימודים מרתקת, ועשרות סמינרים מקצועיים במגוון נושאים המאתגרים את המנהלים ואנשי המקצוע בתחום ה- IT וההייטק בסביבת Oracle.

תגובות סגורות