סן פרנסיסקו זה עכשיו!

סן פרנסיסקו מהווה את היעד הבא לתיירות מישראל. חברות תעופה התחילו לשים לב לביקוש שעד כה סבב בעיקר סביב אנשי עסקים ואנשי היי טק. כידוע סן פרנסיסקו היא אחת הבירות של התעשייה.

נכון, כולם מקובעים על “ניו יורק” ובאמת אין עיר בעולם כמו ניו יורק המשתווה לה מכל בחינה  אפשרית. אחרים יעדיפו גם את “לוס אנג’לס” וזה גם נכון, לוס אנג’לס היא אחת הערים המגניבות בארצות הברית ובעולם בכלל, מאופנה עד תעשיית סרטים ועוד.

ראשית אפשר לשלב את שלושתן באותו סיבוב אם יש לכם זמן וכסף, במיוחד את לוס אנג’לס ואת  סן פרנסיסקו כי שתיהן על החוף המערבי. לגבי ניו יורק זה טיול בפני עצמו, ניו יורק כה עוצמתית ועקב כך סביר להניח שהטיול בניו יורק בפני עצמו יספיק.

אנשי היי טק כבר מזמן סימנו את סן פרנסיסקו כיעד פופולארי וכעת גם התיירים מגלים זאת. אנו אט אט מגלים את טיבה, אופיה, איכותה ויופיה של סן פרנסיסקו וללא ספק ולכל הדעות היא אחת הערים היפות בארצות הברית ויש לה המון מה להציע מהרבה בחינות.

אטרקציות בסן פרנסיסקו

כמעט כל דבר בסן פרנסיסקו הוא אטרקציה,  מהרחובות דרך תחבורה, רציפים, פארקים, כיכרות, ארכיטקורה ועוד..

יוניון סקוור

אחד המקומות השיקים והמגניבים בחוף המערבי ובסן פרנסיסקו בכלל הוא כיכר יוניון ולא רק הכיכר, אלא מסביב. הרחובות מציעים מגוון רחב של חנויות מדהימות, הרחובות עצמם נוחים מאוד להליכה, המון אפשרויות סעודה שונות וקרון כבל Cable Car שהוא אטרקציה בפני עצמה שעובר שם.

הכיכר עצמה מאוד יפה גם עם אפשרויות הסעדה, חנויות מוכרות כמו מייסי Macy’s, Tiffany & Co ועוד וכמובן מה שהכי כיף לעשות בכיכר זה לראות ולהראות. People Watching.

יוניון סקוור זה אולי המקום (ב-ה’ הידיעה) להזמין מלון בסן פרנסיסקו.

צ’יינטאון

מהגדולות בעולם, מגוון של חנויות שונות ומשונות, ריחות, מסעדות והרבה צבעים, טעמים ואווירה אותנטית ככל שאפשר. צ’יינטאון ממוקמת בסמוך לדאונטאון סן פרנסיסקו שהיא אטרקציה בפני עצמה.

Fisherman’s Wharf

אחד האזורים התיירותיים בסן פרנסיסקו, ממוקם בצפון-מזרח העיר, מהחוף הצפוני עד למוזיאון הימי כולל. האזור מציע מספר מוזיאונים, מסעדות, גלריות וכיוצ”ב . החלק האטרקטיבי באזור הוא מזח 39 המשלב מגוון מסעדות, ברים, חנויות, אקווריום, הופעות רחוב, אווירה שמחה וחופשית. האטרקציה העיקרית במזח 39 היא ביקורם של אריות הים, אשר מגיעים למזח כבר 20 שנה, רובצים בשמש, נוהמים, קופצים ויוצאים למים בלי הפסקה.

אלקטרז

בית הכלא האגדי והשמור ביותר. עשו עליו סרטים, כתבו עליו בספרים, ישבו שם מספר פושעים שהרתיעו את ארצות הברית בזמנם והפכו לסופרסטארים שעושים עליהם סרטים. האחד הוא אל קפונה משיקגו והשני והוא ג’יימס וויטי בולגר מבוסטון. אלקטרז הפך להיות לאחד מהסמלים המייצגים את סן פרנסיסקו והאטרקציה ששמה הולך לפניה.

גשר הזהב  Golden Gate Bridge

אחד מהגשרים הידועים בעולם, מהסמלים המוכרים והבולטים של סן פרנסיסקו.

הגשר המוזהב שמגשר בין צפון סן פרנסיסקו למחוז גרין, מציע נופים מרהיבים של האזור, של אלקטרז, מרשים מאוד ואפילו מעט מלחיץ למי שמביט מטה לתחתית אל עבר האוקינוס.

ישנן עוד הרבה אטרקציות בעיר ועוד הרבה חוויות שהעיר מציעה. סן פרנסיסקו סוחבת מאחוריה את גל ההיפים האדיר שסחף את אמריקה ואת העולם כולו בשאגה אדירה בשלהי שנות ה-60. תנועת ההיפים היא הצד הויזואלי של המאבק נגד מלמחת ויאטנם, שיוויון זכויות לנשים, אנטי אפליה ועוד. העיר הייתה למוקד עליה לרגל דאז.

כמו כן, העיר סן פרנסיסקו נחשבת לאחד ממעוזי הקהילה הגאה בארה”ב. העיר ידועה כמוקד משיכה עולמי עבור אוכלוסיה זו שהתקבלה שם מאז ומעולם בזרועות פתוחות.

סן פרנסיסקו לא משעממת, כאמור יש בה המון מה להציע. ההייטקסטים כבר כבשו אותה, העולם מודע לאיכויות שלה, ואפילו כבר יש לשם טיסות ישירות. עכשיו תורנו, התיירים, לתכנן לנו חופשה בסן פרנסיסקו.

תעשו חיים.

(באדיבות אתר: www.articles.co.il

דניאל רייכר

תגובות סגורות