חדשות היום

קלאודסטריט ו-Roger-GPS מבצעות את ההדגמה הראשונה בעולם של העוצמה של פריסה לפרוסות דינמית של רשתות בתקשורת קריטית

פלטפורמת הפריסה לפרוסות דינמית של רשתות החדשנית של קלאודסטריט יחד עם פתרונות הסנכרון ותמיכת האלחוט של Roger-GPS הופכת את הבקרה המקומית למציאות

Cloudstreet, קלאודסטריט, חברת הפריסה (לפרוסות) של רשתות מבית היוצר של נוקיה ו-Roger-GPS, מובילה ב-GNSS (מערכת לוויינים לניווט גלובלי), שמחות להודיע שהן ביצעו בהצלחה את ההדגמה הראשונה בעולם של היכולת לאפשר לכל רשת 4G/LTE לתמוך בקישוריות קריטית בבטיחות הציבור. שתי החדשניות הפיניות הציגו את הוכחת הרעיון החיה לפני כינוס של יותר מחמישים ארגוני בטיחות הציבור שהשתתפו בישיבת המליאה של קבוצת הפס הרחב בתקשורת קריטית שאירחה נוקיה בכנס של תקשורת קריטית פינלנד ב-27 באוקטובר.

ההדגמה היא קו פרשת מים בתקשורת קריטית שמוכיחה את היכולת לתמוך בקישוריות קריטית לחיים בבטיחות הציבור באמצעות מה שנקרא פונקציה של “בקרה מקומית”. בקרה מקומית בהקשר של רשתות סלולר, שפלטפורמת פריסת הרשתות המודעות ליישומים של קלאודסטריט מאפשרת אותה, מעניקה למפעילים של בטיחות הציבור ותקשורת קריטית את היכולת להבטיח קישוריות אל-כשל מובטחת שתעמוד בדרישות של כל יישום נתונים או תקשורת בשטח. יחד עם רפיטר ה-GNSS בדרגה ממשלתית של Roger-GPS, שמאפשר סנכרון בסיסים של האות על פני מספר בלתי מוגבל של תחנות בסיס, הפתרון מאפשר קצב העברה אלחוטי סלולרי מותאם לאיכות השירות מקצה לקצה למכלול של יישומי בטיחות ציבור מצילי חיים.

“אנחנו שמחים לחשוף את הפתרון הזה שלבטח יהפוך לפלטפורמה קריטית ברשתות העתידיות של בטיחות הציבור”, אמר מיקה סקארפ, המייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות של קלאודסטריט. “אין להפריז בחשיבות של הספקת פונקציית בקרה מקומית לתקשורת קריטית. השימוש בפלטפורמת פריסת הרשתות המודעות ליישומים הדינמית שלנו יחד עם תמיכה וסנכרון של אותות אלחוט חשובים נותן למפעילי בטיחות הציבור את רמות השירות המובטחות שהם צריכים כדי מלא את התפקידים מצילי החיים שלהם. יחד עם שותפינו וגל של מפתחי מוצרים חדשניים, יישומים כמו לכידת וידיאו של מצלמות גוף בזמן אמת וניתוח מצבים על גבי רשתות סלולר מסחריות מאוחדות הופכים פתאום למציאות, והם רק קצה הקרחון. אנחנו גאים למלא את חלקנו בהפיכת כל זה לאפשרי”.

בדרך להוכחת הרעיון הזאת, קלאודסטריט עבדה באופן קרוב עם קבוצת מחקרי תקשורת בבטיחות הציבור (PSCR) של ממשלת  ארה”ב שמפקחת על FirstNet, יוזמת תקשורת קריטית מובילה בעולם בשותפות עם AT&T שנוצרה בעקבות הטרגדיה של 11 בספטמבר והכשל של מערכות התקשורת כתוצאה ממנה. תוך חיפוש פתרון למגבלות של רשתות ייעודיות בסגנון TETRA בבטיחות הציבור, PSRC וקלאודסטריט היו הראשונות לערוך את התוכנית לפונקציית הבקרה המקומית כרכיב חיוני ברשתות התקשורת הקריטיות של הדור הבא.

תגובות סגורות