חדשות היום

אלי קנדל מונה לנהל את הפעילות של אקסטרים נטוורקס בישראל

אלי קנדל (41) מונה לנהל את הפעילות של חברת אקסטרים נטוורקס Extreme Networks)) בישראל.  במסגרת תפקידו ירכז קנדל את הפעילות העסקית וההנדסית בתחום תקשורת הנתונים, דטה סנטר קמפוס,  Packet Broker ,SDN , רשת אלחוט, מערכות ניהול ובקרה ומערכות NAC בסניף הישראלי.

בשנתיים וחצי האחרונות שימש  קנדל כ- CTO Office של חברת אוויה בישראל והוביל את טכנולוגית ה-Fabric Connect בארץ. במסגרת כך הטמיע כ-20 רשתות SDN בארגונים בכל מגזרי השוק. לפני תפקידו זה שימש קנדל כארכיטקט תקשורת נתונים ואבטח”ת  בחברת פלאפון תקשורת כ-11 שנים. ניסיונו המקצועי כולל 3 שנים כמהנדס תקשורת נתונים בחברת אינטל ועוד 4 שנים כארכיטקט דטה סנטר ואבטח”מ בחברת בזק בינלאומי. לקנדל הסמכה בינלאומית CCIE Data Center והוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת אריאל.

לחברת אקסטרים נטוורקס היצע רחב של פתרונות תקשורת מקצה לקצה והיא היחידה מבין המתחרות בשוק התקשורת העולמית שעוסקת בעולמות תקשורת הנתונים בלבד ומדורגת כמספר 3 בעולם בתחומה. חברת אקסטרים נטוורקס בעלת וותק של מעל 20 שנים בתחום המתגים והנטוורקינג. הטכנולוגיות של החברה מספקות למנהלי התקשורת בארגונים יכולות ניטור שליטה ובקרה על תעבורת הרשת. לחברה אלפי לקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. אקסטרים נטוורקס סיימה את השנה עם שווי שוק של 1.42 מיליארד דולר והכנסות שנתיות של 600 מיליון דולר. הסניף הישראלי של החברה ממוקם בבניני עזריאלי ראשונים, בראשון לציון.

 

תגובות סגורות