חדשות היום

חברת Anodot השלימה סבב גיוס של 23 מיליון דולר ושילשה הכנסותיה

“אימוץ הטכנולוגיה על ידי כמה מהחברות המובילות בעולם, מהווה עדות לגישה החדשה אשר משלבת למידה עמוקה כחלק מפתרונות ניתוח הדאטה”, מסביר מנכ”ל ומייסד Anodot דוד דריי

חברת אנודות (Anodot) הישראלית השלימה סבב גיוס B על סך של 23 מיליון דולר. הסבב הנוכחי הובל על ידי רדליין קפיטל מנג’מנט יחד עם המשקיעים הקיימים Aleph Venture Capital ו- Disruptive Technologies Venture Capital. במהלך השנה האחרונה, Anodot העוסקת בניתוח דאטה מבוסס טכניקות AI מתקדמות, אף שילשה את הכנסותיה. החברה צפויה להמשיך בצמיחה גם בשנת 2018, כאשר סבב הגיוס הנוכחי ישמש להתרחבות הגלובאלית שלה. החברה עובדת עם מספר גדול של לקוחות דגל בהן חברות Foursquare, Lyft, מיקרוסופט, Upwork ווייז. ההון שגויס ישמש בין היתר לפתיחת סניפים נוספים בלונדון, אסיה וכן להגדלת מצבת כוח האדם בארה”ב. זאת לצד, הרחבת תחום המכירות, השיווק והמשך הפיתוח טכנולוגי.

“אנחנו נרגשים מאוד מהשקעה החדשה הזו ורואים בה הוכחה לגישה שונה בניתוח דאטה עסקי שהיא מעבר לויזואליזציה המסורתית”, מציין מנכ”ל ומייסד Anodot דוד דריי. “הצמיחה המהירה שלנו ואימוץ הטכנולוגיה על ידי כמה מהחברות המובילות בעולם, מהווה עדות לערך של הגישה החדשה שמשלבת למידה ממוחשבת כחלק מפתרונות ניתוח הדאטה”.

הגיוס המדובר מגיע על רקע סיום חודש המכירות אונליין (בלאק פריידי, סייבר מנדיי), שהוכיח השנה יותר מכל על הפגיעה הצרכנית שחווים הרוכשים אונליין כתוצאה מתקלות נסתרות ועיכובים בניתוח הדאטה של החברות הקמעונאיות. דה פקטו, החברות אשר עושות שימוש בטכנולוגיה של Anodot מצמצמות את התסכול של הצרכנים על ידי אופטימיזציה של התוכן.

ככלל, הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לעסקים וחברות לעקוב ולנתח אחר כמויות אדירות של דאטה עסקית, ולשפר ביצועים בזמן אמת. חברת Anodot חוסכת מידי שנה ללקוחותיה מיליוני דולרים ואף מסייעת בהגדלת ההכנסות של כמה מהמותגים המובילים בעולם בתחום המסחר האלקטרוני, המסחר, הקמעונות, האינטרנט, סלולר ועוד. בחודש שעבר, החברה זכתה להכרה על ידי חברת אמאזון, ודורגה כאחת מ-17 החברות המובילות בעולם לניתוח דאטה מבוסס למידה ממוחשבת. גם גרטנר זיכתה את החברה בתואר Cool Vendor in Analytics . החברה אף זכתה בפרס על חדשנות דיגיטאלית בAnalytics מחברת מחקר ידוע Ventana.

“שוק הבינה העסקית בעולם נאמד במיליארדי דולרים”, מסביר בנו ג’רינג, מנהל קרן רדליין. “הגישה החדשנית של Anodot משלבת את פתרונות ה-AI החדשניים אל תוך ה-BI המסורתיים”. ג’רינג: “במקום להתמקד בנתונים כלליים, ולנתח ולתשאל על דברים מוגדרים מראש, אנודות מסוגלת להעניק לכל חברה יכולת ניתוח ברמה מאוד ספציפי, שמאפשר גילוי ארועים שלא ידעו שקיימו ולא היו חושבים לשאול או לחפש. הטכנולוגיה של החברה מספקת תמונה מלאה של כל הנתונים, מפרטת את כל המכלול בצורה מדויקת”.

בכל תחום ותעשייה, חברות שעושות שימוש במוצרי Anodot , נהנות מהתראות אוטומטיות בזמן אמת. כאמור, החברה מונעת אובדן הכנסות, נזק תדמיתי של חברות ואף תסכול של משתמשי הקצה על ידי מתן תובנות שכל מטרתן לשפר את החוויה. הפלט שמוציאה המערכת מאפשרת למשתמשיה לבצע שינויים מהותיים, למשל תמחור מחדש בהתאם למתחרים ועוד. שינויים שבסופו של דבר מטרתם לסייע לכל חברה לשמור על הכנסות גבוהות.

דוד דריי, מנכ”ל אנודות, היה ממייסדי חברת קוטנדו, אשר נרכשה על ידי אקמאי בכ-300 מ’ ד’. דריי חבר לעירא כהן, Chief Data Scientist בחברת HP ולשי לנג ויחדיו הם הקימו את אנודות בשנת 2014.

תגובות סגורות