מיקרוסופט ו-SAP מאחדות כוחות כדי לספק ללקוחות אפיק בטוח למהפך דיגיטלי בענן

מיקרוסופט ו-SAP הכריזו על סל פתרונות משולבים שיספקו ללקוחות מפת דרכים ברורה ובטוחה אל חדשנות עסקית בענן. השותפות המורחבת מציעה ללקוחות יכולות ענן משולבות ומפת דרכים אמינה.

כחלק מהצגת מחויבות לשותפות, מיקרוסופט ו-SAP הכריזו גם כי כל אחת תשתמש בפתרונות הענן של השנייה לצרכים פנימיים. במסגרת השותפות הייחודית ביניהן, החברות תבצענה תהליכי הנדסה משותפים ופעילות משותפת בפנייה לשוק עם פתרונות מובילים, ובנוסף תספקנה שירותי תמיכה משותפים כדי להבטיח ללקוחות את חווית הענן הטובה ביותר.

הפעלת SAP HANA Enterprise Cloud, שירות הענן הפרטי המנוהל של SAP על גבי Azure של מיקרוסופט, תאפשר ללקוחות להריץ SAP S/4HANA מאובטח ומנוהל בענן. בנוסף, מיקרוסופט תפעיל SAP S/4HANA על Azure עבור תהליכים פיננסים פנימיים שלה, ומנגד SAP תעביר מערכות עסקיות פנימיות חיוניות משלה ל- Azure. בעקבות כך SAP Ariba מתבססת כרגע על Azure ונבחן שימוש מורחב עבור אפליקציות הרכש שלה. יחדיו, SAP ומיקרוסופט תסייענה לחברות להוציא את המרב מהפעלת אפליקציות SAP בענן.

“בעוד הטכנולוגיה משנה כל עסק וכל תעשייה, ארגונים מחפשים את הפלטפורמות המתאימות ביותר ואת השותפים הנכונים שיסייעו להאיץ את המהפך הדיגיטלי שלהם”, אמר סאטיה נאדלה, מנכ”ל מיקרוסופט. “בהתבסס על שותפות ארוכת הטווח שלנו, מיקרוסופט ו- SAP רותמות את המוצרים האחת של השנייה, לא רק כדי להעצים את הארגונים שלנו אלא גם כדי להעצים את הלקוחות, שיריצו את האפליקציות ואת עומסי העבודה החיוניים ביותר שלהם לעסקים באמצעות SAP S/4HANA ו-Azure”.

ארגוני אנטרפרייז מעבירים בהדרגה מערכות חיוניות לעסקים אל הענן כדי ליהנות מהיתרונות של המהפך הדיגיטלי: יחסים משופרים עם לקוחות, העצמה של עובדים, תפעול יעיל יותר, ויצירה של מודלים עסקיים, מוצרים ושירותים חדשים. על פי גרטנר, שני שליש מכל המובילים העסקיים מאמינים כי החברות שלהם חייבות להגביר את קצב הדיגיטציה כדי להישאר תחרותיות. כמובילות בעולם התוכנה הארגונית, SAP ומיקרוסופט תפעלנה במשותף כדי לספק ללקוחות אפיק אמין ובטוח למהפך דיגיטלי.

“אנו לוקחים את השותפות שלנו לשלב הבא באמצעות היכולת החדשה להריץ SAP S/4HANA על סביבת Microsoft Azure”, אמר מנכ”ל SAP, ביל מקדרמוט. “העסקים הגדולים בעולם בוטחים במיקרוסופט ו-SAP. יחדיו, נסייע לחברות לנצח במהפכת הצמיחה הממוקדת בלקוח”.

שתי החברות, SAP ומיקרוסופט, יפעילו SAP S/4HANA על Azure עבור המערכות הפנימיות שלהן. מיקרוסופט תחליף את המערכות הפנימיות שלה, אשר כוללות אפליקציות SAP פיננסיות מסורתיות ותטמיע פתרון SAP S/4HANA Finance שירוץ על Azure. מיקרוסופט מצדה גם מתכננת לחבר את SAP S/4HANA ל-Azure AI ולשירותי אנליטיקה כדי להשיג דיווח פיננסי יעיל יותר ולאפשר קבלת החלטות עוצמתית. SAP תעביר יותר מעשר מערכות חיוניות לעסקים אל Azure, כדי להשיג את היעילות המרבית, הגמישות והחדשנות שהפלטפורמה מציעה. כולל תוכנת SAP S/4HANA התומכת ב- Concur, שהינה חברה של SAP.

שתי החברות יתעדו את הפרויקטים הפנימיים שלהן כדי לספק ללקוחות קווים מנחים וארכיטקטורה להפעלות של אפליקציות SAP על Azure.

עם SAP HANA Enterprise Cloud על Azure, לקוחות יוכלו ליהנות מהיתרונות שבשני העולמות: יכולות ניהול אפליקציות ומומחיות של SAP, וענן גלובלי, אמין וחכם מ- Microsoft Azure, וכן את טווח שירותי הענן של מיקרוסופט.

לקוחות ארגוניים מכל הסוגים, כגון קוקה קולה, Colombia Sportswear, Coats, ו- Costco Wholsale מסתמכות על SAP ועל Azure לתמיכה בעסקים שלהם.

“השותפות האסטרטגית עליה הכריזו מיקרוסופט ו- SAP היא התפתחות חשובה ביותר עבור המערכת של קוקה קולה”, אמר בארי סימפסון, סגן נשיא וסמנכ”ל מערכות מידע בקוקה קולה. “הערך שנוצר מהעבודה המשותפת בהנדסה, מכירות ואספקה, בין שני השותפים האסטרטגיים האלה, יאפשר להאיץ את התוכנית הדיגיטלית שלנו. זו התפתחות חיובית ומרגשת מאוד עבורנו”.

“SAP ומיקרוסופט הן שותפות מרכזיות של Costco, והשותפות הזו תסייע לקדם את אסטרטגיית הענן והפעילות הדיגיטלית שלנו”, אמר ג’ים רות’פורד, סגן נשיא מערכות מידע, Costco Wholsale.

“מיקרוסופט ו-SAP הן שותפות אסטרטגיות המסייעות לנו להצמיח את הפעילות הסיטונאית שלנו ואת השיווק הישיר ללקוח. עבודה משותפת זו היא מרכיב חשוב לקידום הארכיטקטורה הטכנולוגית ואסטרטגיית הענן שלנו, שתאפשרנה לנו לשרת טוב יותר את הלקוחות שלנו ברחבי העולם”, אמר מייק הירט, סגן נשיא וסמנכ”ל מערכות מידע ב-Colombia Sportswear. “אנו מייצרים מוצרים חדשניים המאפשרים ללקוחות שלנו לצאת וליהנות מהתשוקה שלהם לפעילות בשטח. השותפות שלנו עם מיקרוסופט ו-SAP היא חיונית כדי להמשיך ולהגשים את המחויבות שלנו”.

“עם SAP HANA על Azure יש לנו את השליטה בנתונים כדי לפעול ביעילות גדולה יותר לאורך כל הפעילות העסקית, ולהאיץ את האספקה של מוצרים ללקוחותינו”, אמר חיזמי חאסן, סמנכ”ל טכנולוגיה, Coats. “השותפות בין SAP ומיקרוסופט מספקת לנו את הביטחון שאנו צריכים לחדשנות בענן”.

בתמונה: סאטיה נאדלה, מנכ”ל מיקרוסופט (מימין) וביל מקדרמוט, מנכ”ל SAP העולמית (משמאל) על בימת כנס SAPPHIRE NOW 2016.
קרדיט: יח”צ.

 

תגובות סגורות