חדשות היום

מלאנוקס טכנולוגיות וביה”ס להנדסה ולמדעי המחשב על שם רחל וסלים בנין באוניברסיטה העברית מקימות מרכז סייבר חדש לניסויים המתמחים בנושאי תקשורת

מערכת הבדיקה שהוקמה במרכז הסייבר החדש היא מהגדולות בעולם ומשמשת ליצירת סימולציות של עד 1000 מחשבים פיזיים ועד 100 מתגים מהמתקדמים בעולם.

מערכת זו תסייע לחוקרים לפתח פתרונות פורצי דרך בתחום רשתות התקשורת והפרוטוקולים הנוגעים לכך, כמו גם איתור החולשות בפרוטוקולים הקיימים.

מלאנוקס טכנולוגיות והאוניברסיטה העברית בירושלים, בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב, מודיעות הבוקר כי סיימו בהצלחה את השלב הראשון של הקמת מרכז סייבר חדש לניסויים המתמחים בנושאי תקשורת. מערכת הבדיקה של מרכז הסייבר החדש היא מהמובילות בעולם ומשמשת ליצירת סימולציות של אלפי שרתים פיזיים ומתגי תקשורת. דבר זה יסייע לחוקרים לפתח פתרונות פורצי דרך בתחום רשתות התקשורת והפרוטוקולים הנוגעים לכך, כמו גם, לאיתור החולשות בפרוטוקולים הקיימים.

“מלאנוקס נרגשת לשתף פעולה עם האוניברסיטה העברית, תוך ניצול פתרונות הקישוריות החכמים שלנו למרכז הסייבר החדש”, אמרה יעל בירק חטר-ישי, דירקטור מכירות במלאנוקס. “מרכז הנתונים החדש ממנף את יכולות המתגים, המתאמים והכבלים מסדרת פתרונות ה-  Ethernetשל מלאנוקס כדי לספק ביצועים ויכולות מובילים עבור משתמשי האוניברסיטה.

יתר על כן, שיתוף פעולה זה אפשר לנו לייעל את תוכנת הקישוריות לצרכים הספציפיים של מרכז הנתונים החדש, וכתוצאה מכך לייצר עבור האוניברסיטה תשואה גבוהה יותר על ההשקעה.

אנו ציפייה להמשך עבודה משותפת  עם האוניברסיטה ככל שיתפתח ויגדל מרכז הנתונים”.

“המרכז לחקר הרשתות באוניברסיטה העברית נועד להיות אחד ממרכזי המחקר הגדולים ביותר בעולם בתחום התוכנה”, מסר טל אנקר, אדריכל בכיר ומנהל שותפויות אקדמיות במלאנוקס טכנולוגיות. “כחלק משיתוף הפעולה העמוק, הקמנו משרד מקומי באוניברסיטה אשר מאפשר לנו לעבוד על בסיס יומיומי עם תלמידי האוניברסיטה וחוקריה, דבר שמספק הזדמנות גדולה הן לאוניברסיטה והן למלאנוקס להמשיך ולשפר את המחקר והפיתוח של מוצרים בתחום הרשתות”.

תגובות סגורות