חדשות היום

BRM Aero משתמשת בטכנולוגיה של דאסו סיסטמס לעיצוב יעיל של מטוסי ה- Bristell

  • גישה מהירה ומאובטחת לענן מאפשרת יכולות פיתוח מוצרים מתקדמות.
  • עסקים קטנים וחדשניים יכולים לשפר את הפרודוקטיביות שלהם בהשקעה מינימאלית ב- IT .
  • יישום חדשנות אמיתית בתעופה דורש יותר מרק טכנולוגיה מקיפה ומתוחכמת.

חברת דאסו סיסטמס הודיע כי חברת BRM Aero, המפתחת מטוסים ספורטיביים וקלים, תשתמש  בפתרון ״Engineering to Fly״ שלה, על גבי הענן על מנת להשיג ביצועי עיצוב אפקטיבים יותר ולפתח את מבני התעופה של מטוסי ה- Bristell שלה.

״Engineering to Fly״ הינו פתרון ייעודי לתעשית האווירונאטיקה המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE בענן. יישום הפתרון מאפשר ל- BRM Aero יכולות עבודה במידול תלת מימדי ועריכת סימולציות של משטחי מתכת מקופלים או פרושים. יישום זה מאפשר ל BRM Aero בדיקה ראשונית האם רעיונות לפיתוח בעיצובים מורכבים הינם ברי ביצוע, כמו גם להעשיר את העיצובים עצמם בצורות מורכבות ולבדוק את אפשרויות הייצור שלהם. יישום רעיונות חדשניים בסביבה דיגיטאלית אחידה מאפשר לצוות הפיתוח שיתוף פעולה בסנכרון גבוה ובזמן אמת, הפחתת מספר מחזורי פיתוח ושינויים אחרים הנדרשים בשלבים המאוחרים של הפיתוח ההנדסי. כל זאת תחת מעקב מלא אחר הנתונים ואבטחת הקניין הרוחני.

״Engineering to Fly״ מותאם לפעולות בהיקף קטן המבקשות לשפר את הפרודוקטיביות משלב הצעת המחיר ועד למשלוח של חלק או מערכת. הוא כולל יישומים לכל סיווג תחום של סחורות, כולל גיליונות מתכת. הוא גם מציע את היתרונות של הענן: פריסה מהירה, קלה ומדורגת לפי צרכי ההתפתחות של העסק.

״ אנחנו מייצרים ומרכיבים בהצלחה את המטוסים שלנו בשילוב חלקי המתכת החדשים שפותחו באמצעות ׳Engineered to Fly׳ בענן של דאסו סיסטמס״ אמר מילאן בריסטלה, מייסד ומנכ״ל BRM Aero. ״ליישום הפלטפורמה יש משמעות רבה יותר מפתרון עיצוב ותכנון- זוהי למעשה החלטה עסקית. אנחנו יכולים ליצור ולנהל פרוייקטים בפלטפורמה משותפת על גבי גרסת מוצר תלת ממדית אחידה ולהגן על המידע של החברה בעלות נמוכה. לחברה בסדר גודל שלנו, מדובר בגורמים קריטיים להצלחה״.

״תעשיית התעופה והחלל מתקדמות לעידן של חדשנות, וחברות בכל הגדלים מחפשות טכנולוגיה מקיפה ומתוחכמת כדי לקדם את היתרון התחרותי שלהן״ אמר מישל טלייר, סגן נשיא תחום תעופה וחלל בחברת דאסו סיסטמס. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE בענן מטפלת בתהליכיי יצור מקצה לקצה עבור מערכות מכאטרוניקה מכאניות ומורכבות ועבור עיצוב גיליונות מתכת. לחברות קטנות יותר יש את הגמישות והיעילות לעבוד על מכלולים גדולים, לעצב נכון כבר בפעם הראשונה ולזכות ביותר הזדמנויות.

תגובות סגורות