חדשות היום

TOSHIBA: לסטודנטים הישראלים יש הזדמנות להשתלב בתעשיית המוליכים למחצה היפנית

משלחת של נציגים בכירים מחברת TOSHIBA, אותה אירחה השותפה העסקית, KLA Tencor, סיירה במוסדות אקדמיה ישראלים, נפגשה עם סטודנטים וחוקרים, התרשמה מהרמה והציעה למתאימים להצטרף  לצוות החדשנות הטכנולוגית של החברה היפנית  

 

משלחת נציגים בכירים מ- TOSHIBA Memory Corporation, חברת הבת של תאגיד טושיבה, המפתחת ומייצרת זיכרון פלאש, הגיעה לביקור בישראל כאורחת השלוחה הישראלית של תאגיד KLA Tencor הממוקמת במגדל העמק. בראש המשלחת עמד קויצ׳ירו שיבאיאמה, מנכ”ל פעילות החברה ביוקאיצ׳י שביפן, ממרכזי פיתוח וייצור שבבים הגדולים בעולם. ביקורו של שיבאיאמה לווה על ידי אורי תדמור, נשיא   KLA-Tencor ישראל.  

 

ביקור המשלחת הוקדש לישיבות עבודה עם KLA-Tencor, המספקת לחברה היפנית פתרונות מתקדמים למדידה ובקרה של ייצור שבבים, ולסיור במספר מוסדות אקדמיה מובילים, כמו גם במרכזי מחקר ופיתוח, בניהם הטכניון, אוניברסיטת בר אילן, והאוניברסיטה העברית. המטרה: להכיר מקרוב את ה׳טאלנט׳ הישראלי בתחומי המדע וההנדסה, במיוחד בקרב הסטודנטים, ולחשוף בפניהם את עולמות הפיתוח המתקדמים ביותר בתחום זכרון FLASH שצומח בקצב מהיר ביותר. לדברי שיבאיאמה, הוא התרשם ביותר מרמת הסטודנטים שפגש בכל המוסדות וציין כי חלק ממטרת ביקורו בישראל היה להציע לסטודנטים מתאימים להצטרף לצוות החדשנות הטכנולוגית של החברה היפנית. לסיורים התלוו גם נציגי שגרירות יפן בישראל.  

 

לדברי תדמור, TOSHIBA הינה מהחשובים בלקוחותיה של KLA-Tencor ומתקיים בניהן שיתוף פעולה חשוב וארוך טווח. ״המבקרים הציגו בפני הסטודנטים הישראלים הזדמנות יוצאת דופן, כזו  היכולה לפתוח בפניהם התנסות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתעשיית המוליכים למחצה,  ומצד שני ראו מקרוב את המקומות מהם צומחים המהנדסים הישראלים, שמניעים לא מעט מהלכים טכנולוגיים מובילים ברחבי העולם״. 

בתמונה: מימין – ויקי פלטניק, מנהלת משאבי אנוש בחברת KLA-Tencor, שיבאיאמה ותדמור

קרדיט צילום: אלה קוגן

תגובות סגורות