חדשות היום

ארליסנס זכתה בפרס יוקרתי בתערוכת CES בקטגוריית הבייבי- טק

הסנסור הראשון מסוגו בעולם, המנטר את פוריות האישה ללא שום מגע ישיר עם הגוף, זכה בפרס בחירת הקהל

חברת ארליסנס (EarlySense) הישראלית, מובילת שוק בתחום מערכות לניטור מצבם הרפואי של חולים באופן לא פולשני, הכריזה היום על זכייתה בפרס בחירת הקהל עבור סנסור לניטור פוריות פרספט (Percept), בתערוכת CES, שהתקיימה בלאס וגאס.

הפרס בתחרות הבייבי- טק ניתן לזוכים עבור ביצועים טכנולוגיים יוצאי דופן בתחום פוריות, הריון ותינוקות. הזוכים נבחרו על ידי הצבעה מקוונת ושילוב של שופטות מוערכות.

אבנר הלפרין, מייסד שותף ומנכ”ל חברת ארליסנס: “אנו גאים מאוד שפרספט זכה בפרס ב- CES ועוד יותר גאים על כך שארליסנס מחזקת את מעמדה כמובילת שוק בתחום מערכות לניטור רפואי באופן לא פולשני. מתן תחזית מדויקת לחלון הפוריות של כל אישה, הנה הכרחית על מנת לעזור לזוגות לתכנן קדימה ולהרות מהר יותר, ואנו שמחים שיש לנו את היכולת להציע את המוצר החשוב הזה לציבור.  ההד התקשורתי העולמי הרחב שניתן למוצרים שלנו שם אותנו על המסלול הנכון להתקנת המערכות שלנו בכל בית חולים ובכל בית”.

פרספט הנו סנסור בלתי פולשני וללא מגע, שעושה שימוש באלגוריתם מתקדם, הנועד לזהות את הסימנים הפנימיים של הגוף, כך שהוא יכול לתת לנשים מידע מדויק ביותר ולספק תחזיות לגבי הביוץ, המחזור החודשי, השינה, הסימנים החיוניים ורמות המתח הנפשי (סטרס). הטכנולוגיה הוכחה קלינית במחקר עם מעקב אחר מאות מחזורים של נשים ברחבי העולם, והראה כי הסנסור יכול לנבא את הימים הפוריים ביותר של האישה בדיוק של 31% גבוה יותר מאשר כלים סטנדרטיים אחרים להערכת ביוץ. לאחר לימוד הדפוס החודשי של המשתמשת, המוניטור מסוגל לחזות את היום המדויק של הביוץ ברוב המחזורים (61%) תוך יום אחד וב- 75% מהחודשים, תוך יומיים. פרספט יכול להעיד על חלון פוריות של עד שישה ימים ובדיוק מרבי בחלון זמנים זה להיכנס להריון. המוניטור גם מסוגל לסייע לנשים בניהול לוח הזמנים היומיומי שלהן, על ידי חיזוי מדויק של יום הווסת בתוך 1.3 ימים בממוצע.

חברת ארליסנס היא החברה הראשונה שהביאה טכנולוגיה ללא מגע מוכחת בבית החולים לשוק הפרטי, אודות מעקב פוריותן של נשים. פרספט רשומה במנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) כמכשיר רפואי העוקב באופן מדויק אחר פוריות הנשים. ניתן לרכוש את פרפסט עבור 199 דולר והוא זמין לרכישה באתר של ארליסנס ובאמזון. פרספט יהיה זמין לרכישה בישראל במהלך חודש פברואר, באמצעות אתר ייעודי שיושק.

 

תגובות סגורות