חדשות היום

מלאנוקס טכנולוגיות משיקה תכנית תמיכה בסטארט-אפים

Seed Program– תכנית תמיכה חדשה לסטארט-אפים הנמצאים בשלב הגיוס הראשוני, הכוללת גישה למוצרים ולטכנולוגיות של מלאנוקס לצד תמיכה וייעוץ עסקי וטכני אשר יעזרו למצב את חברת הסטארט-אפ בשלביה הראשונים

בין התחומים שיזכו לתמיכה: אינטליגנציה מלאכותית (AI), מחשבים בעלי ביצועים גבוהים (HPC), אחסון, מחשוב ענן, אבטחה וביג-דאטה

מלאנוקס טכנולוגיות, באמצעות מלאנוקס קפיטל, זרוע ההשקעות של החברה, מודיעה היום (ראשון ה-7/1/18), על השקת תכנית ייעודית לתמיכה בסטארט-אפים הנמצאים בתחילת דרכם, בשלב הגיוס ראשוני (Seed).

התכנית החדשה הוצגה היום על ידי נמרוד גינדי, סמנכ”ל ההשקעות של החברה, בהשתתפות מייסד ומנכ”ל החברה, איל וולדמן, במתחם סוסה בדרום תל אביב.

עוד השתתפו בפאנל הגברת אניה אלדן, מנהלת זירת הזנק ברשות החדשנות; גב’ לילך דנביץ, שותפה ב-iAngels; מר רנן חלק, מייסד ומנכ”ל חברת התוכנה Vast Data.

מדי שנה, התכנית תסייע לעשרות חברות ובמסגרתה יקבל כל סטארט-אפ תכנית מותאמת אישית וליווי של מנטורים בכירים מהדרג המנהל בחברה, במטרה שכל מנטור יביא מניסיונו האישי ומתחום המומחיות שלו, כך שהסטארט-אפים יקבלו ייעוץ מקיף ומקצועי בכל תחום שיידרש. בנוסף, התכנית תעניק לסטארט-אפים בראשית דרכם גישה למוצרים ולטכנולוגיות החדשניות של מלאנוקס לצד תמיכה וייעוץ עסקי וטכני, שיעזרו למצב את החברה בשלביה הראשונים. כמו כן תסייע מלאנוקס בהשגת מימון וחיבור ללקוחותיה של החברה, לקרנות הון-סיכון ולגורמים מובילים נוספים בתעשייה.

ההרשמה לתכנית תחל בינואר 2018, כאשר פעם בחודש תתכנס ועדה ייעודית אשר תבחן את המועמדויות השונות, ותבחר את הסטארט-אפים אשר יציגו שילוב נכון בין רעיון חדשני למוצר עם נתח שוק ופוטנציאל עסקי. בהקשר זה חשוב לציין כי התכנית תתמקד בסטארט-אפים המציעים מוצרים או שירותים התומכים באסטרטגיה של מלאנוקס בדגש על אינטליגנציה מלאכותית (AI), מחשבים בעלי ביצועים גבוהים (HPC), אחסון, מחשוב ענן, אבטחה וביג דאטה. אך עם זאת מלאנוקס לא מגבילה את התחומים שבהם יעסקו הסטארט-אפים.

מלאנוקס קפיטל היא זרוע ההשקעות של מלאנוקס טכנולוגיות, החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית’רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מלאנוקס קפיטל משקיעה במגוון חברות הנמצאות בשלבי גיוס שונים ומציעות גישות חדשניות לאינטליגנציה מלאכותית (AI), מחשבים בעלי ביצועים גבוהים (HPC), אחסון, מחשוב ענן, ביג-דאטה, אבטחה, ביג דאטה ועוד.

איל וולדמן, נשיא, מנכ”ל ומייסד מלאנוקס טכנולוגיות: “אנחנו יכולים לתת לכם בידול. דיפרנציאציה. אנחנו מחפשים קשר ישיר לתחומים ולטכנולוגיות שלנו. אם יש דרך שנוכל לתת לכם יתרון ובידול, נעשה זאת בשמחה ונעזור גם לעצמנו”. עוד המשיך ואמר וולדמן “אל תעשו מה שטוב למלאנוקס, תעשו מה שטוב עבורכם. אתם יכולים להשתמש בנו ואנו מצדנו נסייע ככל שניתן. אתם צריכים לזכור כי המשאב הכי יקר כיום הוא נתונים, DATA, ובתכנית החדשה אנו נסייע לכם להאיץ ולדחוף אתכם קדימה, באמצעות ניהול נתונים נכון ויעיל”.

נמרוד גינדי, סמנכ”ל ההשקעות במלאנוקס קפיטל: “העובדה שמלאנוקס היא חברה גדולה מהווה יתרון עצום עבור חברות הסטארט-אפ שייקחו חלק בתוכנית, משום שככלל, חברות הנמצאות בשלבים ראשונים לא צריכות רק עזרה במימון, אלא מכלול רחב יותר של סיוע, כמו MENTORSHIP, ציוד, זמן וגישה – ואנחנו יכולים לתת להם את זה”.

הרישום יתבצע דרך אתר האינטרנט של מלאנוקס קפיטל החל מינואר 2018 – http://www.mellanoxcapital.com/seed-program.php

בתמונה מימין לשמאל: איל וולדמן, אניה אלדן, לילך דנביץ, רנן חלק ונמרוד גינדי, סמנכל ההשקעות, מלאנוקס

תגובות סגורות