סיוה מודיעה על הסכם רישוי מורחב עם חברת השבבים הסינית ASR

במאי 2017 רכשה ASR את חטיבת הסלולר של מארוול; לפי ההסכם, תספק סיוה מגוון טכנולוגיות לעיבוד אותות ולקישוריות שישולבו בסמארטפונים ומכשירי NB-IoT   

(הרצליה, 17 בינואר 2018)  ספקית טכנולוגיות עיבוד האותות והבינה המלאכותית סיוה (נאסד”ק: CEVA) הודיעה היום על הסכם רישוי מורחב עם חברת השבבים הסינית ASR Microelectronics. ASR, המפתחת שבבי תקשורת למכשירי סלולר ו-IoT, רכשה במאי 2017 את חטיבת הסלולר של מארוול. לפי ההסכם, תספק סיוה מגוון טכנולוגיות לעיבוד אותות בתחומי התקשורת, הראייה הממוחשבת, הקול והאודיו, וכן טכנולוגיות קישוריות בלוטות’ ו-Wi-Fi – שישולבו בשבבים המיועדים לסמארטפונים ומכשירי NB-IoT.

מנכ”ל ASR, וינסנט טאי, אמר: “סיוה מספקת סל טכנולוגיות מקיף למכשירים חכמים, המתאים בצורה מושלמת לדרישות שלנו לתכנון מוצרים יעיל וצריכת הספק נמוכה. כשותפת מפתח של ASR, סיוה תורמת משמעותית למוצרינו ומאפשרת לנו להציע שבבים מתקדמים בתחומי התקשורת הסלולרית, הקישוריות, הראייה הממוחשבת ויישומי קול לשווקי הסמארטפונים וה-IoT”.

מנכ”ל סיוה, גדעון ורטהייזר, הוסיף: “אנו שמחים על בחירתה של ASR לשלב טכנולוגיות שלנו בשבביה. זוהי הוכחה לערך המוסף של סיוה כחברה המספקת מגוון רחב של טכנולוגיות לשווקים צומחים. אנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח עם ASR בשווקי הסמארטפונים וה-IoT”.

תגובות סגורות