חדשות היום

ניו-טק מגזין מדווחת מ CES 2018

התערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים 2018: מקדמת החדשנות 5G, ערים חכמות, בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, מציאות רבודה ומציאות מדומה מתבלטים באירוע החדשנות השנתי

התערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים 2018 (CES® 2018) הגיעה לסיומה באופן רשמי, אחרי שהיממה את העולם עם הצצה אל העתיד. למעלה מ- 3,900 משתתפים הציגו טכנולוגיות משנות עולם שהשתרעו על פני חלל תצוגה בשטח של 255 אלף מטרים רבועים בלאס וגאס – חלל התערוכה הגדול ביותר בהיסטוריה בת 51 השנים של CES. תועדו 860,732 ציוצים על CES 2018 ו- 450,554 שימושים בהאשטאג #CES2018. החל ממותגים בינלאומיים גדולים וכלה ביותר מ- 900 חברות סטארט-אפ

חגי זיס,
מנכ”ל אוטוטוקס

במתחם Eureka Park (ביתן של חברות סטארט-אפ ב- CES), CES 2018 באמת שיקפה את תעשיית הטכנולוגיה העולמית התוססת.

“חברות גדולות וקטנות מרחבי העולם הגיעו השבוע ללאס וגאס בכדי להשתמש ב- CES 2018 על מנת להשיק טכנולוגיות שישנו את עולמנו,” אמר גארי שפירו, נשיא ומנכ”ל של איגוד תעשיית האלקטרוניקה הצרכנית (CTA). “החל מ- 5G וכלה בערים חכמות, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית, מציאות מדומה/מציאות רבודה ועוד, הטכנולוגיות שיעצבו את העתיד של עולמנו וחיינו לטובה הוצגו ברחבי אולם התצוגה. CES היא הפלטפורמה העולמית שבה ניתן לראות טכנולוגיות בעלות חשיבות מכרעת ולהבין טוב יותר כיצד הן מתקשרות, תוך הצגת תמונה ברורה של חידושים פורצי הדרך של ימינו ושל החזון אל הדרך שלפנינו.”

Intel, Ford ו- Huawei נשאו השבוע נאומי מפתח ב- CES 2018 עם מצגות ארגוניות. נאום המפתח של Intel היה כרוך בהפקה מפוארת עם התקדמויות טכנולוגיות וכישרון יצירתי אשר התחרו בהופעות הטובות ביותר של לאס וגאס. לאורך האקסטרווגנזה Intel ציינה חידושים, חקרה את העתיד של נתוני העתק וקבעה שיא גינס עם מופע רחפני ה- Shooting Star”” – צי התוכנה המתקדם ביותר המורכב מ- 100 רחפנים שנשלטים ללא מערכת איכון עולמית על ידי טייס אחד. נאום המפתח של Ford התמקד ביצירה של עתיד אמין בתחום התחבורה בעזרת גישה מבוססת מערכות עבור ערים חכמות. במהלך נאום המפתח שלה, אשר נערך ביום שלישי אחר הצהריים, Huawei הכריזה על זמינותו של הסמארטפון Mate10 Pro בשוק האמריקאי החל מהחודש הבא.

“כאשר כל תעשייה גדולה עוסקת כיום בטכנולוגיה, התערוכה שלנו מושכת מותגים עולמיים גדולים ומשתתפים חדשים בעלי חוש חידוש מתעשיות מאוד מגוונות כמו תעשיית בידור ושיווק, ספורט ושירותי בריאות, ורכבים ואורח חיים,” אמרה קארן צ’ופקה, סגנית נשיא בכירה ב- CTA, CES ואסטרטגיה עסקית תאגידית. “הגענו למספר שיא של משתתפים בינלאומיים, שזה מדהים בשל כוחו של הדולר האמריקאי והצניחה בנסיעות עסקיות בינלאומיות לארה”ב. CES היא באמת אירוע עולמי, כפי שמוכח כל שנה מחדש.”

במהלך הימים האחרונים הוצגו, נחקרו ונותחו מגוון טכנולוגיות פורצות דרך, אשר הראו כי העולם שלנו מתקדם לעתיד מקושר יותר. ערים חכמות ב- CES האירו באור הזרקורים רבות מהטכנולוגיות החדשניות הללו, לרבות 5G, בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים.

תכנית הועידה של CES הכילה את כל תעשיית הטכנולוגיה עם למעלה מ- 900 דוברים, לרבות 240 נשים, על פני כ- 200 מפגשים.

“CES 2018 תיזכר כשנה שבה עוצמת החידושים הייתה כה גבוהה עד כי היא גרמה להפסקת חשמל!” אמרה ברידג’ט קרלין, מנהלת טכנולוגיות ראשית וסגנית מנהל ב- IBM. “CES 2018 הדגימה פעם נוספת כי היא מהווה את הצגת הבכורה העולמית של חידוש טכנולוגי עם מגוון שלא נראה כמותו, החל מפקידים ציבוריים בינלאומיים עד האישים המובילים בתעשייה וכלה ביזמים.”

השוק החדש של הערים החכמות הניב מפגשי ועידה רבים בהם השתתפו קובעי מדיניות, פקידים עירוניים, ממציאי חידושים בתעשייה ועוד. בנוסף, CES 2018 הייתה עדה לכמה מאות מנהיגים ממשלתיים שהשתתפו בתערוכה, לרבות פקיד ממשלתי אחד, עשרה חברי קונגרס ושישה

דורון טל, מנכ”ל קבוצת התקשורת
האלחוטית בקבוצת הבתים החכמים
באינטל. קרדיט צילום: אינטל

שרים בינלאומיים.

רונן לוזון, מנכ”ל .Mysize

מגברים חכמים ועוזרים דיגיטליים עשו את דרכם אל תוך כל פרט ב- CES החל ממגברים ומשקפיים וכלה במכוניות ומכשירי עזר. מחשב קוונטי גם כן הופיע ב- CES 2018 כמרכיב מרכזי של עתיד הטכנולוגיה, כאשר הוצג על ידי משתתפים כגון IBM ו- Intel.

“CES היא ללא ספק תערוכת הטכנולוגיות ומקדמת החידושים הגדולה בעולם. ב- CES, חברות, הן גדולות והן קטנות, יחד עם מערך מאוד מגוון של יזמים מרחבי העולם מתכנסים יחד כדי להגדיר את הטכנולוגיות, המוצרים והשירותים שיעזרו לטפל בצרכים הדחופים ביותר של החברה,” אמר ג’ון פני, סגן נשיא, פיתוח עסקי צרכנים ושותפות ב- 20th Century Fox. “CES היא מערכת חיבור עבור קהילת החידושים העולמית, החברות והמדינות שלהם.”

 

תגובות סגורות