חדשות היום

פתרונות חדשים של ווסטרן דיגיטל מאפשרים ניהול נתונים חכם בקצה הרשת ובמערכות מחשוב מובייל

על מנת להתמודד עם הצרכים ההולכים ומתרחבים בעולם האינטרנט של הדברים (IoT), מציגה חברת ווסטרן דיגיטל שני דיסקים חדשים בטכנולוגיית SSD: Western Digital® PC SN720 ו- Western Digital PC SN520, המבוססים על ארכיטקטורת אחסון חדשה, NVMe, ומציעים טווח הרחבה במגוון רחב של יישומים – החל מעולם ה- IoT ומחשוב בקצה הרשת ועד למערכות מחשבים ניידות.

ארכיטקטורת הלקוח החדשה של ווסטרן דיגיטל וסל המוצרים המבוססים עליה, יאפשרו ליצרני מערכות IoT, ומערכות מחשוב דוגמת מחשבים ניידים קלים ודקים במבנה של שניים באחד, ומערכות משובצות מחשב לקלוט ולטפל בכמויות גדולות של נתונים בזמן אמת כבר בקצה הרשת, בסביבות דוגמת ערים חכמות, בתים חכמים ומערכות ניהול מידע אישי. על פי הערכות Cisco GCI, כמעט 850 זטא-בייט (ZB) של נתונים יווצרו כבר בשנת 2021 על ידי בני אדם ומכונות. עם ההתקדמות בתחום טכנולוגיות הפס הרחב, דוגמת רשתות 5G, יישומי מציאות רבודה וזיהוי פנים, יוכלו יישומים חדשים ליהנות מביצועים גבוהים במיוחד, היעילות בצריכת הזרם והקיבולת של דיסקים בטכנולוגיות Western Digital 3D NAND על מנת לספק חוויית לקוח אופטימיאלית.

לדברי בוב או’דונל, נשיא חברת TECHnalysis Research, “דרישות הביצועים ממחשבים אישיים ממשיכות לעלות, בזכות דור חדש של יישומים דוגמת מציאות וירטואלית ובינה מלאכותית. כל אלה, מובילים את יצרני המחשבים האישיים להבטיח כי תת-מערכות האחסון שלהם יעמדו בדרישות המתרחבות האלה, בעזרת טכנולוגיות דוגמת NVMe וכונני פלאש SSD מהירים. אנחנו רואים ביקושים דומים לפתרונות אחסון בתחומים אחרים, ובכלל זה יישומי IoT בתעשיות הייצור, ברפואה, מעקב וידיאו ועוד”.

הקושחה החדשה למערכות NVMe SSD וארכיטקטורת הבקר המשולבת בה, נבנו במיוחד על מנת להבטיח ביצועים מירביים וטווח הרחבה בסביבת Western Digital 3D NAND, במסגרת התפתחות ארכיטקטורת NAND של החברה. לדברי אייל בק, מנהל בכיר של מערכות SSD לצד הלקוח, בחטיבת המכשירים והמערכות של ווסטרן דיגיטל, “בעזרת השילוב האנכי בפלטפורמות SSD האלה, אנחנו מסוגלים להבטיח אופטימיזציה של הארכיטקטורה לעבודה בהשהיה נמוכה, יעילות צריכת זרם, וחשוב ביותר – במסגרת טווח גדל והולך של יישומים הנהנים מהיכולות של סביבת NVMe. הארכיטקטורה הניתנת להרחבה הזאת תומכת בטווח רחב של קיבולות וביצועים – תוך שיפור תהליכי הבניה והאישור של מערכות, בדרך לקיצור זמן ההגעה לשוק של מוצרים המפותחים על ידי לקוחותינו”.

דיסקים SSD חדשים מספקים ביצועים ויעילות צריכת זרם

דיסקים PC SN720 ו- PC SN520 של ווסטרן דיגיטל הם כונני NVMe SSD הראשונים הבנויים על בסיס הפלטפורמה החדשה, העתידה להציע טווח רחב של ביצועים, גדלים ואופציות צריכת זרם.

Western Digital PC SN720: ביצועים מובילים וטכנולוגיית Digital 3D NAND

דוגמאות של כונני PC SN720 מסופקות עתה ללקוחות נבחרים. הדיסקים יהיו זמינים בקיבולות של 256 ו- 512 גיגה-בייט, טרא אחד ושני טרא-בייט. הדיסקים מציעים ביצועים מובילים עם קצב קריאה-כתיבה רצופים של עד 3,400 ו- 2,800 מגה-בייט לשניה. הדיסקים מלווים באחריות מוגבלת לחמש שנים.

Western Digital PC SN520: מגוון גדלים וביצועי NVMe

גם כונני PC SN520 מסופקים עתה כדוגמאות ללקוחות נבחרים. הדיסקים יהיו זמינים בנפחים של 128, 256 ו- 512 גיגה-בייט. על מנת להבטיח גמישות תכנון ואחת מרמות צריכת הזרם הנמוכה בתעשיה, יהיה הדיסק זמין במארזי M.2 2280, M.2 2242 או M.2 2230.

מוצרי ווסטרן דיגיטל בכנס Mobile World ו- Embedded World

הדגמות של מוצרי ווסטרן דיגיטל החדשים ייערכות בכנסי Embedded World ו- Mobile World, בהן תצוג הגמישות בתצורות המארזים המאפשרת לשלב את הדיסקים במערכות דקות וקטנות במיוחד, המציעות עוצמות עיבוד ואחסון במבנה קומפקטי, וצריכת זרם נמוכה.

בכנס Embedded World, תציג ווסטרן דיגיטל דרכים בהן פועלות מערכות IoT מבוססות SSD בסביבת ערים חכמות, ודרכים לשילובן במערכות גישה לרשת.

תגובות סגורות