קבוצת מר מקימה את תשתית הסיבים האופטיים עבור רשת המטרו העירונית של עיריית חולון בהיקף של כ-13 מיליון שקל

הסיבים שיונחו יהוו את התשתית להקמת שני אתרי ליבה וכ-350 אתרי קצה בעיר על ידי מל”מ-תים, בהם יותקנו מתגים של סיסקו, שיספקו את הליבה עבור רשת המטרו החדשה. הרשת תאפשר לחבר את מתקני העיר, כולל מוסדות חינוך, מצלמות אבטחה, ובקרת רמזורים ותאורה, לרשת תקשורת אחת, ותחסוך לעירייה מאות אלפי שקלים בשנה

קבוצת מר (ח.מר תעשיות; ת”א: מר) הודיעה כי זכתה בפרויקט מטעם חברת מל”מ-תים, להנחת תשתית הסיבים האופטיים עבור רשת התקשורת העירונית החדשה שמקימה עיריית חולון. קבוצת מר, שמשרדי ההנהלה שלה נמצאים בחולון והמעסיקה 1100 עובדים ברחבי העולם ובישראל ממקדת את עיסוקיה בשלושה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת, HLS וסייבר, ותקשורת טקטית.

התשתית שמקימה כעת מר תשמש את פרויקט ההקמה של שני אתרים בחולון על ידי מל”מ-תים, בהם יותקנו מתגים של סיסקו שיספקו את הליבה עבור רשת המטרו החדשה. הרשת תאפשר לחבר את כל אתרי העיר לרשת תקשורת אחת ותחסוך לעירייה מאות אלפי שקלים בשנה בתשלומים לספקי התקשורת השונים שכיום מחברים את האתרים. אתרי העירייה השונים שיחוברו כוללים מוסדות חינוך, מצלמות אבטחה, בקרת רמזורים ובקרת תאורה.

ראש העיר חולון, מוטי ששון אמר כי “חולון נמצאת בתהליך של כניסה ל’עיר חכמה’, והקמת התשתית תשפר באופן משמעותי את השירות הניתן לתושבי העיר. במסגרת הפרויקט יחוברו מאות אתרים ומוסדות ציבור לרשת, ביניהם גני ילדים, בתי ספר, משרדי עירייה ושירותים לציבור. “

במסגרת הפרויקט, שהחל ב-2017 וצפוי להסתיים במהלך 2019, מבצעת קבוצת מר חריצה מדוייקת והנחת סיבים אופטיים על פני כ-25 ק”מ באמצעות טכנולוגיית המיקרו-טרנצ’ינג. טכנולוגיית המיקרו-טרנצ’ינג מאפשרת לבצע חריצה אחת מהירה ונקייה, ברוחב צר במיוחד של כ-3 ס”מ בלבד, בתוואי אספלט עירוני או בינעירוני, בה ניתן להטמיע תשתיות תקשורת רחבות פס למטרות מוניציפליות. רוחבו הצר של החריץ מצמצם את הסכנה הבטיחותית וההפרעה למהלך חיי העיר ולתנועת כלי הרכב בזמן העבודה ולאחריה.

תגובות סגורות