חדשות היום

גילת משיקה טרמינל אווירי כפול-תדר לאספקת אינטרנט מהיר למטוסים

הטרמינל האווירי AeroEdge 6000 פועל בשני תחומי תדרים (Ku/Ka) וכולל את האנטנה כפולת-התדר של גילת, מודם מנוהל, מקלטים ומשדרים

פתח תקווה, ישראל, 12 במרץ 2018 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, השיקה היום את הטרמינל האווירי AeroEdge 6000, בעל יעילות וביצועים גבוהים, לאינטרנט מהיר בטיסות מסחריות. הטרמינל כפול-התדר (dual band) כולל אנטנה הפועלת בשני תדרים – Ku ו-Ka, מודם מנוהל (MODMAN), מקלטים ומשדרים.

טרמינל ה- AeroEdge 6000 הינו בעל ביצועים גבוהים ופועל בשני תחומי תדר Ka ו- Ku המאפשרים תקשורת לוויינית אווירית בפס רחב עבור אינטרנט מהיר ויישומי מולטימדיה. הטרמינל כולל את המרכיבים הבאים של גילת: אנטנת ER 6000-A Ku/Ka, מודם מנוהל SkyEdge II-c Taurus MODMAN, יחידת תקשורת נתונים (KANDU), ויחידות תדרי רדיו (KFRU).

הטרמינל מאפשר מעבר רציף בין איזורי כיסוי של תדרי Ka לאיזורי כיסוי של תדרי Ku ובכך משתמש בצורה אופטימלית במשאבי הלוויין הזמינים, ומביא ליעילות כלכלית ולביצועים גבוהים. על מנת לאפשר חוויית נוסעים גבוהה, המודם המנוהל מצויד בסט מלא של פרוטוקולים לביצוע אפטימיזציה ולהאצת יישומים. יעילות ספקטרלית גבוהה מושגת באמצעות טכנולוגיית DVB-S2X רחבת-פס בערוץ היוצא ובאמצעות טכנולוגיית LDPC רחבת-ספקטרום ואדפטיבית בערוץ החוזר. טרמינל AeroEdge 6000 הפועל על גבי פלטפורמת SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת הינו תוספת חדשה למשפחת טרמינלי ה- SkyEdge של גילת.

“אנו שמחים להשיק את AeroEdge 6000, טרמינל מקיף עם יעילות שידור וביצועים גבוהים. הטרמינל מאפשר רצף בפעילות היישומים בעזרת מעבר אוטומטי בין אלומות, לוויינים ותחנות קרקע ותוכנן להבטיח שירות רציף לאורך כל הטיסה”, אמר אמיר יפה, מנהל מוצרים בגילת. “הטרמינל השיג לאחרונה מהירות הורדה של 130 מגה בייט לשנייה, עם עשרות משתמשים במקביל, בהדגמת לקוח חיה שנערכה בסין. טרמינל זה מהווה אבן דרך משמעותית באסטרטגיה של גילת למנף את המומחיות והמובילות שלנו בתחום האינטרנט המהיר במטוסים (IFC) ולספק פתרונות לשווקים מקומיים ולספקי שירות אזוריים בהם נעשה שימוש בתדרים שונים בנתיבי טיסה שונים”.

הטרמינל החדש יוצג בתערוכת Satellite 2018 שתתקיים בוושינגטון די.סי., ארה”ב, ב- 13-15 במרץ, בדוכן של גילת.

 

תגובות סגורות