דאסו סיסטמס זכתה להכרה כחברה המובילה בעולם בתחום הקיימות.

  • חברת דירוגי הקיימות הבינ״ל “knights” דירגה את חברת דאסו סיסטמס במקום הראשון מתוך מאה במדד החברות המובילות בעולם בתחום הקיימות.
  • חברת דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, מברכת על הכרה זו שכן הקיימות נמצאת במרכז המשימה של דאסו סיסטמס – ייצור הרמוניה בין המוצר, הטבע והחיים.
  • פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE, היא פלטפורמה המאפשרת שימוש בדמיון בתהליך יצירת החדשנות ברת-קיימא, בתחומים נרחבים כמו ניידות של העתיד, מעבר אנרגטי, חיים ומדע וערים.

דאסו סיסטמס מודיעה על דירוגה במקום הראשון במדד מאה החברות היציבות בעולם של חברת “knights לשנת 2018.

מדד ה-100 של חברת “knights” מוכר בעולם כסטנדרט הזהב לניתוח הקיימות בקרב חברות. הדירוג מסתמך על חישובם של מדדי ביצוע מרכזיים רבים – הכוללים יכולות סביבתיות, חברתיות, פיננסיות וחדשנות – כמו גם ערך הקיימות של מוצרי החברה

זוהי השנה השביעית ברציפות שדאסו סיסטמס נכללת במדד זה, הדירוג במקום הראשון בשנת 2018, הינו הכרה ברורה באסטרטגיה ההוליסטית והיציבה של דאסו סיסטמס, מצמצום טביעת הרגל הסביבתית ועד לפיתוח סביבת עבודה עתידנית והגדרה מחודשת של מודל עסקים חדש ברנאסנס התעשייתי של ימינו.

“דאסו סיסטמס זוכה להכרה על-ידי חברת “knights” כמובילה מספר 1, בזכות חזון הרמוניזציה של המוצר, הטבע והחיים ובזכות יישומו של חזון זה בכל  פעולות החברה” אומר ברנרד צ’רלס, סגן יו”ר ומנכ”ל דאסו סיסטמס. “בעולם הווירטואלי, אנחנו יכולים לדמות ולהעריך את ההשפעות לפני הפקת המוצר עצמו. פעולה המסייעת לאנשים לדמיין מציאות בצורה טובה יותר מאשר עולמות וירטואליים על ידי הרחבה ושיפור העולם האמיתי. פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE, ממלאת תפקיד מרכזי בהמצאת מודלים ברי-קיימא. אנו עוזרים לממציאים ליצור מוצרים בדרכים שמעולם לא חשבו עליהן בעבר, כפי שאנחנו מסייעים לכוח העבודה של העתיד ללמוד בדרכים שמעולם לא ישמו קודם לכן. המטוס הסולארי שובר השיאים, הצווותים המנצחים בתחרות  Hyperloop Pod, שירותי אופטימזציה המביאים תועלת לתושבי העיר, ייצור תוספים ורכיבים לתעשיית החלל אשר הפחיתו 80% ממשקלם- אנחנו יכולים להצביע בגאווה על דוגמאות מכל אחד מ-12 ענפי התעשיות שלנו”.

יותר מ-25 מיליון משתמשים חדשניים, ו-220,000 לקוחות ברחבי העולם משתמשים ב-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס בכדי לדמיין, להמציא ולספק פתרונות אשר מקדמים קיימות בתחומים משמעותיים כמו אנרגיה, ניידות, ערים, מדע-חיים והייטק.

אודות דאסו סיסטמס:

דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, מספקת לעסקים ולאנשים סביבות וירטואליות לדמיין חידושים ברי- קיימא. פתרונות מובילי העולם של דאסו סיסטמס משנים באופן מעשי את האופן שבו המוצרים מתוכננים, מעוצבים, מיוצרים ונתמכים. הפתרונות השיתופיים של דאסו סיסטמס מטפחים חדשנות חברתית ומרחיבים את גבול האפשרי בעולם הווירטואלי למען שיפור העולם האמיתי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-220,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל הענפים וביותר מ-140 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו אותנו באתר: www.3ds.com.

 

תגובות סגורות