חדשות היום

חברת Qwilt חתמה על עסקה להזרמת ווידאו ל- 62 מיליון מנויים בפיליפינים

חברת Qwilt הישראלית חתמה על עסקה להזרמת תוכן וידאו ל- 62 מיליון מנויים ברחבי הפיליפינים. העסקה המוערכת ב- 10 מיליון דולר, נחתמה עם חברת PLDT ספקית שירותי אינטרנט וטלקומוניקציה הגדולה בפיליפינים.

במסגרת העסקה קווילט תספק טכנולוגיות להאצת העברה של תכני וידאו חי ווידאו לפי דרישה. כדי שרוחב הפס של ספקית התקשורת יענה לדרישה הגוברת של לקוחותיה לצריכת וידאו, מבלי להאט או לקטוע את זרם הוידאו.

מדינת הפיליפינים נמצאת במקום הראשון בדירוג המדינות שתושביהן משקיעים את הזמן הרב ביותר ברשתות החברתיות. פיליפיני גולש בממוצע 4 שעות ו-17 דקות באתרי מדיה חברתית בכל יום. לצורך השוואה תושבי ארה”ב גולשים באתרי מדיה חברתית כשעתיים בממוצע בכל יום. בנוסף בפיליפינים נעשתה צמיחה מהירה של משתמשי אינטרנט עם גידול של 27% בהיקף הגולשים בשנת 2017. מגמות אלו חונקות את רוחב הפס להעברת מידע למכשירי מובייל ומציבות אתגר לספקיות הרוצות לעמוד בדרישה לביצועים גבוהים. כשהן נאבקות לצמצם באופן ניכר את הוצאותיהן הכספיות והתפעוליות.

הייחודיות בטכנולוגיה של קווילט היא שבמקביל להזרמת המדיה מחוות השרתים עד למשתמשי הקצה, היא מבצעת ניתוח מעמיק של צריכת התוכן בכל רגע נתון. מה שמאפשר לזהות את קטעי הוידאו הפופולריים ביותר באזורים שונים, המערכת מבצעת אחסון אוטומטי של עותקים זמינים מקטעי וידיאו הרלוונטיים על מרכזיות תקשורת שכונתיות, באזורים בהם יש ביקוש גבוה לאותה המדיה. מה שמאפשר גישה מהירה יותר לתוכן עבור יותר משתמשים תוך חיסכון ברוחב הפס של מפעילת התקשורת. בנוסף ספקיות האינטרנט מפיקות תובנות מהמידע הנאסף על צריכת המדיה, מקורות התכנים והעדפות תוכן של לקוחותיהן.

לדברי אלון מאור, מנכ”ל וממייסדי קווילט: “צריכת הוידאו בפיליפינים נמצאת בשיא צריכה של כל הזמנים וממשיכה לצמוח במהירות. לספקיות התקשורת נוצר צורך דחוף בארכיטקטורת רשת חדשה שתסייע לנהל את הצמיחה הדרמטית הזו. אנו שמחים לפרוס את הפתרון של Qwilt עבור PLDT בפיליפינים המאפשרת העברת תוכן וידאו איכותי ומהיר דרך הרשת.”

Qwilt הוקמה בשנת 2010 על ידי עובדים לשעבר של סיסקו וג’וניפר. החברה גייסה 65 מיליון דולר ומפעילה משרדים בישראל וארה”ב. הפלטפורמה של קווילט מנוהלת בענן ולכן יכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות. הענן של קווילט תומך ביישומים Open Caching, 4K Live Streaming, AR, VR, Self-Driving Cars ו- IoT.

 בתמונה מעלה: אלון מאור, מנכ”ל וממייסדי קווילט

תגובות סגורות