UPS משיקה בישראל את מעבדת החדשנות לסטארט-אפים Ship Your Innovation

באירוע השקה תוכרז רשימה ראשונית של הסטארט-אפים הנבחרים

UPS בישראל תקיים היום (21.3.18) אירוע השקה ראשוני למעבדת החדשנות לסטארט-אפים. למעבדה נרשמו 30 סטארט-אפים ומיזמים הפועלים בתחומים שונים: מציאות רבודה (AR), בלוקצ’יין (Blockchain), אינטרנט של הדברים (IoT), מערכות תשלומים (Payment systems), פתרונות משלוחים (First and last mile), רחפנים ועוד.

באירוע יוכרזו 3 סטארט-אפים אשר ימשיכו לשלב השני של תוכנית המעבדה. החברות הנבחרות יקבלו ליווי צמוד מצד מנטורים ומנהלים בכירים של UPS, אשר ינווטו את הטכנולוגיות לטובת שילובם במערך השירותים של החברה בישראל ובעולם.

מעבדת החדשנות ממוקמת בבית UPS בנתב”ג. סטארטאפים וחברות בנות לא יותר מ- 4 שנות פעילות ושגייסו עד כה בין 400-700 אלף דולר יכולות להמשיך ולהגיש מועמדות לתוכנית עד ה-13.4.18. בחירת הסטארט-אפים מתבצעת על ידי מנהל מעבדת החדשנות, צוות מנהלים בכירים ומנטורים הבוחנים את פתרונות המוצר על ידי ניתוח יכולותיו בהשתלבות במוצרים ושירותים קיימים או כמוצר מדף חדש ב-UPS.

שי גוטמן, סמנכ”ל הטכנולוגיות ב-UPS  ישראל ומנהל מעבדת החדשנות מסר כי “סטארט-אפים שיתקבלו לתוכנית וישתלבו במערך הטכנולוגי של החברה יוכלו למצוא את עצמם מהר מאוד מעניקים שירותים, חותמים על הסכמי שיתוף פעולה או מוטמעים בתוך אחת החברות אשר נמצאות במרכזה של מהפכת ה-eCommerce העולמית ואשר מעניקה פתרונות ושירותים לחברות הקמעונות הגדולות בעולם.”

רשימת המנטורים:

עדי זמיר, מנכ”לית Pink of view

מאור דוידוביץ, מנכ”ל Adnimation

עמית קמה, מנכ”ל  Kamedia

ירון בלומנטל, שותף מנהל,  Blumenthal Consulting

שחר סלע, אסטרטגיית פיתוח מוצר,

רשימת שותפים:

פרל כהן, משרד עו”ד ועורכי פטנטים בינלאומי מתמחה ב Innovation .

Hangar Labs, מעבדת החדשנות של בדק, חטיבת התעופה האזרחית בתעשייה האווירית

 

תגובות סגורות