ווינד ריבר תירכש על ידי TPG

ווינד ריבר  (Wind River)– מובילה עולמית בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים, הודיעה כי חברת ההשקעות TPG תרכוש אותה מחברת אינטל, נשיא ווינד ריבר, ג’ים דוגלס, וצוות ההנהלה הבכירה הקיים שלו, יובילו את החברה העצמאית החדשה אחרי השלמת העסקה.

“צוות הטכנולוגיה שלנו ממוקד בתמיכה בחברות מוליכות שוק חזקות בתעשיות גדלות”, אמר נהאל ראג’, שותף וראש השקעות טכנולוגיה ב- TPG. “אנו רואים הזדמנות שוק עצומה בתוכנה תעשייתית המקודמת על ידי ההתלכדות של האינטרנט של דברים (IoT), מכשירים חכמים, ומחשוב קצה. כמובילת שוק עם מערך מוצרים חזק, ווינד ריבר ממוצבת היטב ליהנות ממגמות אלה. אנו נרגשים מהסיכויים של ווינד ריבר כחברה עצמאית, ומתכננים לבנות את היסודות החזקים שלה עם השקעות בצמיחה אורגנית ולא אורגני כאחד”.

מזה כ- 40 שנה סייעה ווינד ריבר למובילי הטכנולוגיה בעולם להעצים דור אחרי דור של המכשירים הבטוחים והמאובטחים ביותר בעולם. תוכנות החברה מריצות את מערכות המחשוב של התשתיות המודרניות החשובות ביותר, כולל מפעלי ייצור, מכשור רפואי, מטוסים, רכבות, מכוניות, ורשתות תקשורת. מוצרים ופתרונות של ווינד ריבר מאפשרים למהנדסים, מפתחים, יצרנים, ומשלבי מערכות לבנות מכשירים מקושרים חכמים, חיישנים, שערי גישה (gateways) ורשתות, המשחררים נתוני מכונה ומקשרים אותם לסביבות ענן ו- IT.

“רכישה זו תבסס את ווינד ריבר כספקית תוכנה עצמאית מובילה, הממוצבת באופן ייחודי לקידום טרנספורמציה דיגיטלית בתוך מגזרי תשתית קריטיים עם מערך מקצה עד ענן המקיף שלנו”, אמר ג’ים דוגלס, נשיא ווינד ריבר. “באותה עת, TPG תספק לווינד ריבר את הגמישות והמשאבים הפיננסיים כדי להזין את הזדמנויות הצמיחה הרבות שלנו כחברת תוכנה עצמאית המאפשרת הטמעה של מערכות חכמות בטוחות, מאובטחות ואמינות”.

“צעד זה נועד לחדד את המיקוד שלנו בהזדמנויות צמיחה התואמות לאסטרטגיית אינטל הממוקדת בנתונים” אמר טום לנטצש, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת האינטרנט של דברים באינטל. “ווינד ריבר תישאר שותף אקוסיסטם חשוב, ואנו נמשיך לשתף פעולה בהזדמנויות של תשתיות קריטיות מוגדרות תוכנה, לקידום עתיד אוטונומי. אנו צופים כי מעבר זה יהיה חלק ללקוחותינו ולשותפינו ההדדיים”.

העסקה, בה שימשה Allen & Company LLC  כיועצת פיננסית לאינטל, צפויה להיסגר ברבעון השני של 2018. תנאי ההסכם לא נחשפו.

תגובות סגורות