חדשות היום

חברת ההייטק Glassbox מרחיבה פי 5 את מרכז הפיתוח בישראל

חברת גלאסבוקס (Glassbox) העוסקת בשיפור חוויית המשתמשים, ממשיכה להתרחב: החברה מגדילה את מרכז הפיתוח שלה בארץ. החברה שכרה משרדים בהיקף של כ-1,000 מ”ר, המתפרשים על פניי מפלס אחד רחב ידיים, בבניין המרטון בפתח תקווה. במסגרת החוזה שנחתם ל-4 שנים, החברה צפויה לשלם כ-70 ₪ למ”ר לחודש. מרכז הפיתוח הקודם של החברה, גם הוא בפתח תקווה, עמד על היקף של 180 מ”ר בלבד, מה שאומר שהחברה הגדילה את הסניף המקומי בארץ פי 5. לחברה מעל ל-60 עובדים, והיא מפעילה סניפים נוספים באירופה (לונדון), ובארה”ב (ניו-יורק).  במשרד החדש בישראל הושקעו על פי ההערכות מעל למיליון ₪.

הטכנולוגיה של Glassbox לוכדת, מקליטה, מנתחת פעולות דיגיטאליות במטרה לשפר את חווית המשתמש בווב ואפליקציה. לחברה כמה מהלקוחות הגדולים בעולם בזירה הפיננסית והבנקאית. החברה אף מעניקה שירות לחברות ביטוח, חברות תעופה, תחום התיירות, תקשורת ועוד. החברה מספקת לקהל לקוחותיה תובנות בזמן אמת אודות התהליך המקוון, ומייעלת את חווית השימוש. גלאסבוקס נוסדה בשנת 2010 על ידי יואב שרייבר, ירון גואטה וחנן בלומשטיין. לחברה משרדים בפתח תקווה, לונדון וניו יורק.

מנכ”ל החברה ירון מורגנשטרן מציין כי: “אנו נרגשים לחנוך את המשרדים החדשים שלנו בישראל, בהם נמשיך לפתח את הטכנולוגיה שלנו ונמשיך לייצר חידושים בתחום הדיגיטאלי” עוד הוסיף מורגנשטרן כי “המעבר ללוקיישן החדש והמרווח, הוא ביטוי נוסף לצמיחה שאנו חווים כחברה. זה מתכתב עם ההצטרפות של מגוון לקוחות גלובאליים ואסטרטגיים וגיוס רוחבי של צוותים חדשים לחברה. כל זה מתאפשר אודות רוח המחויבות של העובדים בארץ ובחו”ל לייצר ערך ללקוחותינו”.

 

 

תגובות סגורות