חדשות היום

בואינג רוכשת טכנולוגיית אבטחת מידע בהדפסת תלת ממד מחברת אסמברקיס

יצרנית המטוסים המובילה בעולם, בואינג,  והחברה הישראלית אסמבריקס (Assembrix Ltd) חתמו היום על מזכר הבנות, שיאפשר לבואינג לנהל ולהגן על הקניין הרוחני של החברה בזמן שהוא חשוף לספקים חיצוניים עמם בואינג עובדת לאורך כל שלבי התכנון והייצור, זאת בעזרת תוכנה שפותחה על ידי אסמבריקס.

דוד עברי, נשיא בואינג ישראל, אמר: “הסכם זה מרחיב את הקשרים של בואינג עם התעשייה הישראלית תוך סיוע לחברות כמו אסמבריקס להרחיב את עסקיהן. בואינג מחפשת בכל רחבי העולם ספקים בעלי הון אינטלקטואלי, שעומדים בסטנדרטים של איכות גבוהה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים, לחברת אסמבריקס כל היכולות הללו”.

העסקה החלה כיוזמה של הרשפ”ת-משרד הכלכלה והתעשייה לעידוד השקעות של חברות בינלאומיות בחברות מקומיות בעלות חדשנות טכנולוגית .התוכנה שפותחה על ידי אסמבריקס תאפשר לבואינג להעביר הזמנות עבודה להדפסה בתלת ממד, באופן מאובטח, שיגן על הנתונים מפני פגיעה, גניבה, או שינוי, לאורך כל תהליך ההפצה והייצור.

במטרה למנף ולתמוך בצמיחה של החברה ,בואינג שמה דגש על שילוב פתרונות הדפסה תלת ממדית מתקדמת לאורך כל מערך הייצור. נכון להיום, בואינג מייצרת חלקים בטכנולוגיית תלת-ממד ב-20 אתרי ייצור של החברה ברחבי העולם, זאת בנוסף לשיתופי הפעולה שלה עם ספקים שונים המייצרים עבורה חלקים בתלת-ממד עבור מטוסים אזרחיים, לתעשייה הביטחונית ובתחום החלל.

“אנו שמחים לשתף פעולה עם בואינג ומודים על האמון שלה ביכולות שלנו אמר ליאור פולאק, מייסד-שותף ומנכ”ל אסמבריקס. “ברית זו תומכת בחזון שלנו לפתח וליישם פתרונות חדשניים המחברים את כל קצוות התעשייה העולמית ולוקחים את מסלול הייצור הדיגיטלי בתלת ממד צעד אחד קדימה”.

בתמונה מעלה מימין לשמאל: ג’יי סי, מנהל תכנית רכש גומלין קוריאה-ישראל בבואינג, ליאור פולאק, מנכ”ל אסמבריקס, דוד עברי, נשיא בואינג ישראל

 

תגובות סגורות