חדשות היום

טאואר-ג’אז והחברה הישראלית Newsight Imaging מודיעות על ייצור המוני של חיישנים מתקדמים עבור שוק הרכב

טאואר-ג’אז וחברת ניוסייט אימג’ינג (Newsight Imaging) מודיעות היום (ד’) על תחילת ייצור המוני של שבבי חיישני הדמיה מתקדמים.

חברת ניוסייט הישראלית מתמחה בפיתוח מוצרי הדמיה בטכנולוגיית תלת ממד (3D) למגוון שווקים ושימושים, ביניהם: תעשיית הרכב, רובוטיקה, ראייה מלאכותית וקוראי ברקוד.

חיישן התמונה הנוכחי ותתי-מערכת המצלמה אותם הוא משמש, מותאמים לשווקים בעלי נתח שוק גדול ומשמעותי כדוגמת שוק ה-LiDAR  (Light Detecting and Ranging – מערכות איתור המבוססות על עקרון פעולת הרדאר תוך שימוש באור המופק מלייזר) ושוק הראייה הממוחשבת –machine vision, המשלבים שבבים עם אלגוריתמים דיגיטליים ומערך פיקסלים על שבב בודד. שבב זה של חברת ניוסייט משמש בעיקר עבור מערכות סיוע לנהג ADAS (advanced driver assistance system) וברכבים אוטונומיים, וכן עבור רחפנים ומכשירי רובוטים ביתיים.

לפי דיווחי חברת המחקר IHS, שוק שבבי ה-LiDAR לענף הרכב צפוי להגיע להיקף של כ-1.8 מיליארד דולר עד שנת 2026 עם קצב צמיחה שנתית של כ-37%.

זאת, בעיקר לאור העובדה כי חיישני ה-LiDAR מהווים כיום דרישה הכרחית ברכבים אוטונומיים ושוק זה צפוי לצמוח במהירות כאשר רכבי L4/L5 (רכבים ברמת אוטומציה מוחלטת) יהפכו למקובלים בשוק.

על ידי שימוש בטכנולוגיית ה-180nm המתקדמת של טאואר-ג’אז המציעה התאמה אישית למגוון רחב של פיקסלים בהתאם לדרישות הלקוח, מספק החיישן של חברת ניוסייט מענה לשוק רווי הזדמנויות בענף הרכב כמו גם לשווקי הרפואה, אבטחה, ביטחון, תעשייה וצריכה.

תגובות סגורות