חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על הרחבת יכולות הייצור עבור שוק הרכב עם קבלת תעודת תקן איכות עולמית

טאואר-ג’אז מודיעה היום (ב’) על קבלתה של תעודת תקן האיכות העולמי העדכנית ביותר ליצרני שוק הרכב – IATF 16949. תעודה זו מהווה הסמכה לסטנדרט האיכות המחמיר והמתקדם ביותר לשוק היצרנים עבור ענף זה. תקן זה מספק הנחיות וכלים המבטיחים עמידה ברמת איכות ואמינות הגבוהה הנדרשת בתעשיית הרכב, תוך התמקדות בשיפור מתמיד ושביעות רצון לקוח. עמידה בתקן מחמיר זה הינה תוצר של תהליך פרואקטיבי יזום כולל להפחתת סיכונים, הטמעת הליכי ומכשור ייצרני חדשני ומתקדם והנהגת מנגנון איכות כלל ארגוני.

תקן איכות זה, בנוסף למוניטין העולמי של החברה ויכולותיה הטכנולוגיות המתקדמות והמבוססות בתחום ייצור השבבים האנלוגיים ,מאפשרים לחברה להרחיב את פעילותה עם יצרנים רבים בשוק הרכב הצומח ולבסס את מקומה כיצרנית מובילה בענף. החברה מספקת מעגל תמיכה מלא ללקוחותיה ומענה מקיף לדרישות הייחודיות של כל לקוח תוך שיתוף פעולה הדוק המבטיח סטנדרט אמינות מסוג מחמיר זה.

טאואר-ג’אז מקיימת שיתופי פעולה נרחבים עם חברות מובילות בענף ומכוונת לתמוך בצרכי שוק הרכב הצפוי לצמיחה אדירה בשנים הקרובות. החברה תשתף ותציג את הטכנולוגיות המתקדמות שברשותה בכנס העולמי Autosens בדטריוט, ארה”ב המתקיים השבוע.

“לאור הצמיחה האדירה של הדרישה למעגלים משולבים המיועדים לענף הרכב לצורך מתן מענה לרכבים אוטונומיים ומערכות תמך לנהג, טאואר-ג’אז ממשיכה להרחיב את יכולותיה למתן מענה נרחב ביותר למגוון של מוצרים שונים לשוק זה. טכנולוגיות החברה מקיימות את דרישות החדשנות כמו גם האיכות הנדרשות עבור שוק זה. שיתוף הפעולה עם חברות מובילות בענף הרכב מהווה מפתח לערך הרב המוצע לקהל לקוחותינו הקיים והפוטנציאלי. ניסיון רב השנים של החברה מאפשר לנו לספק פתרונות טכנולוגיים יצירתיים המותאמים לצרכי הלקוח ומבטיחים את הצלחת המוצר,” אמר ד”ר אמול קלבורז’, מנהל תכנית ה-Automotive של טאואר-ג’אז.

“קבלת תקן ההסמכהIATF  מדגיש את המחויבות של החברה לאיכות בלתי מתפשרת ולתמיכתה בדרישות הגבוהות ביותר של ענף הרכב. טאואר-ג’אז פועלת באופן מתמיד להבטיח איכות ואמינות מרבית בכל מתקני הייצור הגלובליים שלה”, אמר אילן רבינוביץ’, סמנכ”ל בכיר, מנהל איכות ואמינות העולמי של טאואר-ג’אז.

תגובות סגורות