חדשות היום

Tailor Brands השלימה גיוס של 15.5 מיליון דולר

חברת טיילור ברנדס (Tailor Brands) הישראלית מודיעה על השלמת סבב גיוס שלישי (Series B) בהשקעה של 15.5 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן הGrowth – של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. סך כל ההשקעות בחברה עד כה עומד על 20.6 מיליון דולר, הכולל השקעות קודמת של קרן Disruptive Technologies  L.P של טל בר-נוח, וקרן Mangrove Capital Partners.

טיילור ברנדס היא החברה הראשונה בעולם המספקת שירותי מיתוג אוטומטי ומשרתת למעלה מחמישה מיליון משתמשים. החברה משתמשת בטכנולוגיות בינה מלאכותית המבצעת עיצוב לוגו, בניית קמפיינים פרסומיים ברשתות החברתיות ומזהה טרנדים חדשים בתחום המיתוג. משימות שהיו תלויות ביצירתיות האנושית ולכן גם היו שמורות לבני אדם.

“ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה”, אומר יהלי סער, מנכ״ל החברה. ״המון עסקים קטנים ברחבי העולם צריכים שירותי עיצוב איכותיים ואינם יכולים להרשות לעצמם לממן משרד פרסום. אנו הופכים את העיצוב לבר השגה מבחינת מהירות ייצור התוכן תוך דקות ובעלות שמתחילה בדולרים בודדים.”

״עסקים קטנים הם מנוע צמיחה חשוב בכלכלה העולמית״, מסביר אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו. ״בעידן הדיגיטלי מיתוג של עסקים הוא קריטי, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים. אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם טיילור ברנדס שמובילה היום את השוק בתחום של שירותי מיתוג אוטומטיים.״

״שוק העסקים הקטנים גדל בקצב מהיר ולכן גם גובר הצורך המהותי בשירותי מיתוג”, מסביר אדוראד אולמו, מקבוצת Armat, ״פוטנציאל הגדילה הוא עצום ואנחנו גאים להיות שותפים של חברה שהופכת במהירות למובילת שוק.״

״טיילור ברנדס מעוניינים לטלטל את המודל הקיים של עולם הפרסום על ידי אוטומציה של התהליך המיתוג, זה מה שגרם לנו להיות מעורבים בחברה עוד מהשלב הראשון״, אמר טל בר-נוח, שותף ב- Disruptive Technologies L.P. ״אנחנו מאמינים שכמות הלקוחות המשמעותית שהחברה משכה עד כה והלקוחות הנוספים שיגיעו בעקבות הרחבת פעילותה, מציבים את טיילור ברנדס בדרך להיות תקן הזהב של התחום הזה.״

“העז לחלום – זה המוטו של Mangrove וטיילור ברנדס מוכיחים עד כמה תעוזה היא דבר חשוב״, אמר רועי סהר, שותף ב- Mangrove Capital Partners. ״מתן שירתי מיתוג לעסקים וארגונים במודל של מנוי מתחדש, הוא חלום פרוע שלפני כן לא היה קיים בשוק. כיום לאחר שלחברה יש כבר חמישה מיליון משתמשים, אפשר להגיד שהחלום הפך למציאות״.

Tailor Brands נוסדה בשנת 2014 על ידי יהלי סער מנכ”ל החברה, נדב שץ סמנכ”ל הטכנולוגיות, ותום להט סמנכ”ל המוצר. לחברה משרדים בתל אביב וניו יורק, והיא הפיקה עד כה מעל למאה מיליון חתיכות תוכן פרסומי.

בתמונה מעלה:

מייסדי טיילור ברנדס – מימין לשמאל נדב שץ יהלי סער תום להט

תגובות סגורות