שנת צמיחה חברת דיג׳י קיי הגדילה את מכירותיה ב 25% בשנה החולפת

הצמיחה ב 2017

בשנת 2017 רשמה חברת דיג’יקי  שנת שיא במכירות.   הגענו לציון דרך של 2 מיליארד דולר בפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה.  הייתה עליה גלובלית למעלה מ- 25% כחברה ולפי האזורים:  20% באמריקה, ו -40% הן באירופה והן במזרח הרחוק.  אנו מייחסים את הצמיחה החזקה לתעשיית האלקטרוניקה ההולכת וגדלה, כמו גם  לכוחו של המודל העסקי  שלנו ושירות הלקוחות

אנו נמצאים כעת בתקופה של התקדמות טכנולוגית גדולה. הצמיחה העצומה בתחומי היישום כגון IoT, תעשיית הרכב, אוטומציה תעשייתית ובינה מלאכותית פותחת את הדלת לגידול מהיר בהמצאות חדשות, כמו גם שיפורים באלה הקיימים

אנחנו גם רואים יותר ויותר אנשים מעורבים בהנדסה. התנועה Maker (מפתחים עצמאיים, מתכננים והוביסטים) מאפשרת לכל אחד מכל רמת מיומנות לגעת בטכנולוגיה ואלקטרוניקה. מהנדסי תוכנה מתחילים לעסוק גם בחומרה כיוון ה- IoT באופן טבעי משלב את שני העולמות האלה יחד. לבסוף, אנו רואים יותר חשיפה לטכנולוגיה ומדע בבתי ספר אשר מייצר עניין בהנדסה בגיל צעיר יותר מאשר בעבר.

כדי לעמוד בקצב של הביקוש הגובר הזה, אנו דואגים בצורה מתמדת שמיקוד שלנו יישאר בתמיכה בצרכים של NPI – “פיתוח מוצר חדש” של הלקוחות והספקים שלנו, תוך התאמת רמת המלאי שלנו לצרכי השוק.

מחסן חדש

תמונה Digi-Key’s New PDC Expansion Renderin :1

דיג’יקי נמצאת כעת בתהליך של הרחבת מחסן הנוכחי בעוד 93,000 מטר מרובע שיאפשר לנו להרחיב את המלאי שלנו עוד יותר ע”מ לענות על הדרישות הנוכחיות והעתידיות של הלקוחות שלנו. זה גם יאפשר לנו לחפש ולבחון את הטכנולוגיות החדשניות ביותר ואת המוצרים של ספקי מוליכים למחצה חדשים וקיימים כאחד, דבר שיאפשר לנו להמשיך להיות one-stop-shop עבור הלקוחות שלנו בכל התעשיות.

הפרויקט הרחבת מחסן עומד בלוחות הזמנים. הבניין החדש יהיה כמעט פי 3.5 מהגודל של המתקן הקיים שלנו. התקדמות נראית לעין יותר נראתה בתקופה אפריל / מאי השנה עם בנייה בשלבים שונים של פיתוח לתוך סוף שנת 2020.

מגמות גלובליות בשוק האירופאי

כרגע, אנו רואים צמיחה עצומה בשוק האירופאי שמתמקדת חזק סביב תעשיית הרכב וספקי המשנה שלה. יותר מ 30% של צריכת הרכיבים אלקטרוניים באירופה מיועדת ליישומי הרכב. עם צורך דחוף שמתרחש לאחרונה סביב כלי רכב חשמליים ואוטומטיים, אנו רואים את השוק הזה ממשיך לצמוח בשנים הקרובות.

אירופה מובילה את מה שנקרא “Industry 4.0” (“מהפכה תעשייתית מס’ 4.0”) או “מפעלים חכמים”, שהיא התפתחות שמקורה בגרמניה. “תעשייה 4.0” נותנת את היכולת לייצר מוצרים בצורה יעילה בסדרות יצור קטנות תוך מתן התאמה מקסימלית לדרישות הלקוח ולוח זמנים קצר. המהפכה הזו של “high mix/low volume”  מתאימה למודל העסקי העיקרי שלנו כמו כפפה ליד. אנו מציעים ללקוחות גישה למגוון רחב של המוצרים כדי לתמוך ב”עץ מוצר” (BOM) המשתנה מדי יום, משלוחים מהמלאי,  ויכולת להזמין כמויות קטנות כדי לאפשר להם לבנות את המוצר עם קבלת ההזמנה מהלקוח הסופי שלהם מבלי לחוות עיכובים בשרשרת האספקה או לצבור מלאי עודף מהצד השני. ניהול המלאי תמיד היה המיקוד העיקרי שלנו, אבל עכשיו הוא משולב עם ניהול חכם של נתוני השוק שזהו תהליך חדש וחלק מהשינוי בתעשייה.

“תעשייה 4.0 ” גם קשורה לשוק ה- IoT ההולך וגדל. מהנדסים המפתחים עבור IoT הם לעתים קרובות מחפשים רכיב בודד, כמו גם רכישת מערכת פיתוח מלאה. מטרתנו, כמפיץ,  לאפשר להם להתחיל את הפיתוח שלהם מרמת הבלוקים פשוטה או שימוש בתכנון קיים של היצרן או אפילו ברמת היישום, וגם לשלב ולתמוך בטכנולוגיות ייחודיות, תוכנה, ושירותי ענן המניעים IoT.

תמונה One Hour at Digi-Key :

לבסוף, החוק החדש להגנת נתונים האישיים של הצרכן – GDPR נכנס לתוקף באירופה ב-25 למאי. עכשיו יהיה מאמץ גדול מכל החברות לעמוד בחוק הזה. זוהי התחלה של יוזמה חשובה אשר תשנה את הדרך שהחברות בתעשייה שלנו ניגשות ללקוחות, עושות עסקים איתם וגם מציעות התאמה אישית בתהליכי הפיתוח שלהם.

חזון לעתיד של דיג’יקי

החזון של דיג’יקי לעתיד מתבסס על הצלחות העבר שלנו.  היסודות שהתבססנו עליהם ומה שמוביל אותנו היום ימשיכו לעשות זאת גם בעתיד. כאשר הטכנולוגיה והמגמות משתנות עלינו להסתגל ולהתפתח, אבל בליבה הערכים והיעדים שלנו עדיין יהיו זהים.

יש לנו משימה להצית את הדמיון של הלקוחות שלנו ולהזין את החדשנות שלהם. זה נעשה וייעשה על ידי התמקדות בלהחזיק מלאי רחב ביותר של הרכיבים הזמין למשלוח מיידי, להתמקד בשירות לקוחות לשביעות רצונו. אנו מחויבים לשיפור מתמשך ובניית צוותים שיוצרים את דיג’יקי שונה.

Ian Wallace, Digi-Key Electronics

תגובות סגורות