חדשות היום

SAP רוכשת את Coresystems

SAP מודיעה על רכישת חברת קורסיסטמס (Coresystems), חברה שוויצרית הנחשבת לחלוצה בתחום של פיתוח פלטפורמה מובילה לאספקת שירותי ציבור ולניהול מתן שירותים בשטח. מדובר בפלטפורמה המבוססת על בינה מלאכותית (AI), אשר מספקת יכולת תזמון מתקדמת בזמן אמת לפעילויות מתן שירותים בשטח, וכן מלווה באפליקציות מובייל שמאפשרות לטכנאים המספקים שירות בשטח, לבצע התקנות, פעולות תחזוקה ותיקונים.

ארגוני מתן שירותים יכולים, בעזרת יכולות מיקור ההמונים הייחודיות של הפלטפורמה, לבנות ולהרחיב רשתות שירות אל מעבר לכוח העבודה שלהם. הפתרון משמש בעיקר את תעשיות הייצור, האנרגיה, ההייטק והטלקום, בהן היעילות של מתן השירות בשטח משפיעה באופן ישיר על הרווחים.

קורסיסטמס הינה שותפה של SAP מזה 11 שנים והיא נהנית מאקוסיסטם משלה שמכיל למעלה מ-338,000 משתמשים, עם התגבור של SAP Fieldglass. פתרון השירות בשטח החדש ממוקם ברביע הקסם של גרטנר עבור פתרונות שירותי שטח במשך השנתיים האחרונות, והוא ממשיך להציג צמיחה. נכון להיום מעצים הפתרון ארגוני שירות בשטח ביותר מ-80 מדינות.

הפתרונות של קורסיסטמס ימשיכו להיות משולבים במערכות השלדה של SAP ERP ו-SAP S/4HANA. כתוצאה מכך הלקוחות של SAP יוכלו ליהנות באופן מיידי מהטכנולוגיה החדשה שרכשה החברה, כאשר עבור לקוחות רבים לפלטפורמה של קורסיסטמס יהיה תפקיד חשוב בתהליכי ההמרה הדיגיטלית של תחום שירות הלקוחות שלהם. קורסיסטמס נחשב כיום לפתרון המוביל  של SAO לתחום השירות בשטח.

טל זייברט, מומחה פתרונות חווית לקוח ב-SAP ישראל אמר: “אנו מאמינים שהשילוב של קורסיסטמס עם SAP S/4HANA, SAP C/4HANA ופלטפורמת הענן של SAP יהיה פתרון פתוח, עוצמתי ושלם לתחום ה-CRM שיכול להתייחס לכל המסע הדיגיטלי של הלקוח”.

בתמונה מעלה: טל זייברט, מומחה פתרונות חווית לקוח ב-SAP ישראל.

 

תגובות סגורות