ריילויז’ן סיימה בהצלחה ניסוי בחברת הרכבות הלאומית של גרמניה

חברת פורסייט מתכבדת להודיע כי הניסוי של חברת ריילויז’ן (אשר פורסייט מחזיקה ב-32% מהון מניותיה) הסתיים בהצלחה יתרה ועלה על ציפיות מתכנני הניסוי מטעם החברה האירופאית.

 הניסוי של ריילויז’ן נערך עם חברת Deutsche Bahn הגרמנית, חברת הרכבת הלאומית של גרמניה.

על פי Deutsche Bahn  , יכולות המערכת כפי שהוצגו בסיכום הניסוי הנן ראשונות מסוגן באירופה ויכולות לספק פתרונות למספר רב של בעיות איתן מתמודדת החברה ואשר בכוונתה לספק להן מענה בשנים הקרובות.

הניסוי נערך במסגרת חממת חברות הזנק שהקימה Deutsche Bahn. רייל ויז’ן, יחד עם 5 חברות נוספות, נבחרה להשתתף בחממה מבין 130 חברות מתחרות, ובמהלך ארבעת החודשים האחרונים עבדה בשיתוף פעולה עם Deutsche Bahn תחת פיקוחו הישיר של סמנכ”ל הטכנולוגיות הראשי של Deutsche Bahn

כמו כן, כפי שנמסר לחברה על-ידי רייל ויז’ן, ביקשה Deutsche Bahn  מנציגי רייל ויז’ן להאריך את שהותם בגרמניה לצורך המשך שיתוף הפעולה.

כפי שנמסר לחברה על-ידי רייל ויז’ן, במסגרת הניסוי, הוכיחה רייל ויז’ן יכולת עיבוד תמונה מתקדמת, בין השאר גילוי ועקיבה אחר בני אדם ממרחק של 1,500 מ’, וכן יכולת מוכחת להתריע בזיהוי מיידי של אדם המתקרב אל פסי רכבת באזור שאינו מורשה, המהווה פוטנציאל לתאונה. תנאי הניסוי והוכחת היכולת נערכו בהתאם למפרט דרישות של Deutsche Bahn. הניסוי נערך בתנאי תאורה ומזג אוויר שונים ביניהם גם ערפל, שלג וחושך מוחלט. המערכת הציגה ביצועים מצוינים בכל המצבים לעיל.

בנוסף, כפי שנמסר לחברה על-ידי רייל ויז’ן, הציגה רייל ויז’ן יכולות גילוי וזיהוי, באמצעות המערכת האלקטרואופטית ותוכנת עיבוד תמונה, של אנומליות בתשתית המסילה. יכולות זיהוי אלו מאפשרות לרייל ויז’ן לאגור ולנתח מידע קריטי היכול לשמש את מחלקות האבטחה והתחזוקה של דויטשה באהן.

עוד נמסר לחברה על ידי רייל ויז’ן, כי דויטשה באהן הינה מהחברות מהגדולות בעולם, והיא פועלת ביותר מ– 130 מדינות. דויטשה באהן מעסיקה למעלה מ-300 אלף עובדים, ומשנעת מעל ל-5.5 מיליון נוסעים, וכ – 600 אלף טון של מטענים וסחורות מדי יום. בשנת 2015 דיווחה דויטשה באהן על הכנסות של למעלה מ– 40 מיליארד יורו, ורווח נקי של כמעט 2 מיליארד יורו.

נכון למועד דיווח זה, מחזיקה החברה ב-32% מהון המניות המונפק של רייל ויז’ן ובכ-48% מהון המניות של רייל ויז’ן בדילול מלא.

תגובות סגורות