חדשות היום

גילת נבחרה על ידי NBN Co ו-Speedcast לספק שירותי לוויין לעסקים באוסטרליה בהיקף מוערך של עשרות מיליוני דולרים גילת תספק את הפלטפורמה הלוויינית עבור NBN co שתשרת בתי עסק באזורים נרחבים באוסטרליה

 חברת ‘גילת רשתות לוויין’ (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי NBN Co ו-Speedcast בחרו בפלטפורמה הלוויינית של גילת לאספקת שירותי לוויין עסקיים (BESS) לעסקים וחברות ברחבי אוסטרליה. פתרון רשת ה-BESS ישתמש בלווייני ה-Sky MusterTM מרובי האלומות בתדרי Ka של nbnTM. הטכנולוגיה של גילת הינה מרכיב מהותי בשירות המנוהל אותו תספק Speedcast ל- NBN Co. גילת אחראית לאספקה, להגדרות ולתמיכה תפעולית בפלטפורמת הרשת הלוויינית תוך עמידה ברמות השירות הגבוהות אותן הציבה Speedcast לפרויקט זה. ההכנסות הצפויות מהפרויקט נאמדות בעשרות מיליוני דולרים שייפרסו על פני תקופה של כמה שנים.

הפתרון הלווייני של גילת יתמוך בחזון הרחבת השירותים העסקיים ברחבי אוסטרליה. פרויקט ה- BESSשל NBN Co יסייע לעסקים באזורים השונים באוסטרליה לצמוח באמצעות קישוריות אינטרנט בפס רחב למסחר אלקטרוני ולכלכלה העולמית. הפרויקט יספק מענה לדרישה לשירותי אינטרנט מהיר בפס רחב לבתי עסק ולקוחות ממשלתיים באזורים מרוחקים באוסטרליה.

ניסיונה המוכח של גילת בקישוריות פס רחב לאזורים נרחבים ממנף את הטכנולוגיה החדשנית שלה ואת שירותיה ברחבי העולם. לב הפתרון הוא ארכיטקטורת ה-X מבוססת הענן והמבוזרת של גילת אשר הותאמה ללוויינים בקיבולת גבוהה (HTS) ותשולב בתשתית של עשרת התחנות הלווייניות של NBN Co. פלטפורמת ה-SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת תומכת בשירותים לארגונים, תמסורת סלולרית ושירותים לתקשורת ניידת בפס רחב. הפלטפורמה מספקת ניצול גבוה של תחום התדרים ומביאה לשימוש מיטבי בקיבולת הלוויינית באמצעות יישום מתקדם וחדשני של טכנולוגיות DVB-S2X ו-LDPC. בכדי לשפר את עמידות הרשת, הפלטפורמה תותקן במגוון מרכזי תקשורת ומרכזי נתונים.

“בחרנו לחבור לגילת לאור הניסיון המוכח שלה בטכנולוגיות לווייניות באוסטרליה ובפרט עם NBN Co”, אמר ארוואן אמיליאן, סמנכ”ל עסקים ושווקים מתפתחים ב-Speedcast. “הפלטפורמה הלוויינית של גילת היא המתאימה ביותר ליעדי nbn לאספקת שירותים ברמה העסקית ברחבי המדינה”.

“גילת גאה להיבחר פעם נוספת לאספקת שירותי הלוויין העסקיים של NBN Co, באתרים באזורים נרחבים באוסטרליה, המגשימים את חזוננו לאספקת קישוריות פס רחב באיכות גבוהה ובעלות כדאית, לאזורים בעלי קישוריות מוגבלת או ללא קישוריות כלל ברחבי העולם,” אמר עודד ששינסקי, סמנכ”ל אזור אסיה והפסיפיק בגילת. “לגילת ול-Speedcast היסטוריה של שיתופי פעולה באוסטרליה ואני בטוח כי נספק את התוצר הטוב ביותר האפשרי במהלך 10 השנים הבאות תוך עמידה בדרישות רמת השירות (SLA) הגבוהות של NBN Co”.

רליה. השירות מתבסס על שני לוויינים שתוכננו במיוחד לספק מענה לאזורים קשים לשירות באוסטרליה.

NBN Co הינה בבעלות מלאה של ממשלת אוסטרליה כחברה ממשלתית (GBE), המאוגדת תחת חוק התאגידים 2001 ופועלת לפי חוק ממשל ציבורי, ביצועים וחשבונאות 2013 (PGPA).

 

 

 

 

 

תגובות סגורות