ענקית שיתוף האופניים הראשונה והגדולה בעולם, ofo, השלימה סבב גיוס בהיקף של 866 מיליון דולר בהובלת עליבאבא

תחל להפעיל את שירותיה בערים שונות ברחבי הארץ

 ofo חברת שיתוף האופניים הסינית, הראשונה והגדולה בעולם, השלימה סבב גיוס נוסף במסגרתו גייסה 866 מיליון דולר בהובלת קבוצת עליבאבא- ענקית המסחר האלקטרוני הסינית עם השקעות של Haofeng Group, Tianhe Capital, Ant Financial and Junli Capital ובכך קבעה שיא חדש בענף האופניים השיתופיים. בעבר גייסה במספר גיוסים 1.3 מיליארד דולר.

בימים אלה, נכנסת ofo לישראל ובשבועות הקרובים תחל לפעול במספר ערים ברחבי הארץ. כיום, פועלת ofo בכ-250 ערים בעולם, בין היתר בסין, אנגליה, ארה”ב, ספרד, איטליה ומדינות נוספות. היום, מפעילה את שירות האופניים השיתופיים בקמפוס אוניברסיטת בר אילן, זאת לקראת השקת השירות בערים שונות ברחבי הארץ.

דאי וואי, מייסד ומנכ”ל ofo העולמית: “ofo מובילה עולמית בתחום שיתוף האופניים ובימים אלה עוברת משלב של צמיחה מהירה לשלב של פיתוח איכותי. ofo תמשיך לשים את לקוחותיה במקום הראשון ולהוביל את תעשיית שיתוף האופניים עם יעילות וחדשנות טכנולוגית”.

מנכ”ל ofo בישראל, אמרי גלאי: “לאחר שעשתה מהפכה בתחום במדינות רבות בעולם, ofoמגיעה לישראל ותציע את שירותיה בערים רבות ברחבי הארץ. אנחנו שמחים להוביל את ענף האופניים השיתופיים ולהביא את הבשורה לישראל”

חברת ofo הוקמה בשנת 2014 והיא פלטפורמת שיתוף האופניים הראשונה והגדולה בעולם הפועלת ללא תחנות עגינה. ofo מספקת פתרון תחבורתי עירוני, נוח וזול המצמצם את פליטת המזהמים, מפחית את הפקקים, חוסך אנרגיה ותורם לאורח חיים בריא. ofo מאפשרת למשתמשי הפלטפורמה לרכוב על אופני החברה עד ליעד המבוקש ושם להשאיר את האופניים, ללא תחנות עגינה. כמו כן, מאפשרת לאסוף את האופניים מכל נקודה, זאת בעזרת סריקה פשוטה של קוד QR לנעילת ושחרור זוג האופניים המבוקש. בכך, מאפשרת ofo לצרכני הרכיבה השונים ליהנות מכל יתרונות הניידות על אופניים ללא חשש מגניבות או מהצורך להחזיר את האופניים לתחנת עגינה מוגדרת. המיזם הסיני הפך פופולארי ושימושי בערים רבות בעולם ופועל כיום בכ-250 ערים. לפלטפורמת  ofoלמעלה מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא ממשיכה להתרחב ולפעול בערים ומדינות נוספות ולתרום לסביבה ירוקה יותר.

תגובות סגורות