חדשות היום

ננו דיימנשן בשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת AURORA, מפיץ מוביל בסין של מערכות Additive Manufacturing, שרכשה מדפסת תלת מימד שנייה

חברת ננו דיימנשן (נאסד“ק, תל אביב: NNDM), חברה מובילה בתחום הדפסת תלת מימד לשוק האלקטרוניקה, מודיעה היום כי היא נכנסה לשוק הסיני באמצעות שותפות אסטרטגית עם קבוצת AURORA, מפיץ מוביל של מערכות Additive Manufacturing. קבוצת AURORA תשווק ותמכור ללקוחות בסין את מדפסת התלת מימד עטורת הפרסים של ננו דיימנשן לתחום האלקטרוניקה, ה- DragonFly 2020 Pro.

בנוסף לשותפות האסטרטגית, קבוצת AURORA רכשה מדפסת תלת מימד DragonFly 2020 Pro שנייה. קבוצת AURORA הינה בעלת המניות העיקרית של חברת General Integration Technology (GIT), ספקית של תוכנות תלת מימד ומפיצה של מדפסות תלת מימד, שלאחרונה רכשה והשלימה בהצלחה התקנה של מדפסת ה- DragonFly 2020 Pro למרכז התצוגה שלה בטאיצ’ונג, טאיוואן.

שותפות זו מרחיבה את הכיסוי הגיאוגרפי של ננו דיימנשן באסיה- פסיפיק, שכבר כולל את הונג קונג, דרום קוריאה, סינגפור וטיוואן. בהתאם למחקר שוק מינואר 2018 של International Data Corporation (IDC), שוק הדפסת התלת מימד בסין הינו המוביל באסיה וגדל במהירות. שוק הדפסת התלת מימד בסין נהנה מתמיכה ממשלתית ומהשקעות טכנולוגיות הן על ידי גורמים תעשייתים והן על ידי צרכנים פרטיים.

“סין הינה אחד מהשווקים הגדולים והחשובים בעולם בייצור ותכנון אלקטרוניקה, וביסוס הנוכחות בשוק זה הינה מהותית עבור ננו דיימנשן”, ציין עמית דרור, מנכ”ל ננו דיימנשן. “ל- AURORA יש שנים רבות של ניסיון תפעולי בתחום הייצור, ובאמצעות המשאבים הנרחבים שלה והרשת הייחודית של 1,500 משרדים ו- 300,000 לקוחות, לרבות מעל 3,000 לקוחות בתחום האלקטרוניקה, אנו מאמינים כי היא יכולה לספק לנו גישה מהירה לשוק על מנת למצות את הפוטנציאל המלא של ה- DragonFly 2020 Pro בסין. אנו מצפים להתפתח בשוק הסיני יחד עם הנוכחות המשמעותית של AURORA”.

“זוהי אבן דרך משמעותית עבור המשרד שלנו בהונג קונג שהוקם לאחרונה. אנו גאים לשתף פעולה עם AURORA כמפיץ המוביל שלנו בסין”, ציין גלעד רשף, דירקטור מכירות בהונג קונג של ננו דיימנשן. “השותפות עם AURORA מעמיקה את החשיפה שלה ל- Additive Manufacturing על ידי התרחבות לתחום הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה, מה שסולל את הדרך לשווקים ויישומים חדשים”.

“יכולתנו לספק ללקוחות פתרונות הדפסת תלת מימד חדשניים, עדכניים ובאיכות גבוהה, הינה משמעותית עבור הצלחתנו. שותפות אסטרטגית זו עם ננו דיימנשן עוזרת לנו להרחיב את הצעתנו ללקוחות ותוכל לכלול כעת יכולות הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה”, ציין דניאל צ’י, שותף כללי ומנהל חטיבת התלת מימד בקבוצת AURORA. “מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro של ננו דיימנשן הינה טכנולוגיה פורצת דרך הפותחת אפשרויות שלא היה ניתן לדמיין עד כה עבור יצרני ומתכנני אלקטרוניקה”.

מדפסת התלת מימד DragonFly 2020 Pro משנה את שוק פיתוח האלקטרוניקה ומאפשרת לחברות לשלוט על תהליכי הפיתוח שלהן. המדפסת מאפשרת הדפסת תלת מימד של אלקטרוניקה פונקציונאלית, כגון סנסורים, צורות גיאומטריות מוליכות, אנטנות, התקני חיבור יצוקים, מעגלים אלקטרוניים, ומוצרים חדשניים נוספים.

 

תגובות סגורות