אורביט מדווחת על קבלת הזמנה נוספת למערכות תקשורת לוויינית עבור פלטפורמה ימית ממפעיל מערכות לוויין גלובלי ב-12 מיליון שקל

אורביט טכנולוג’יס (ת”א: ארביט), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למערכות קרקעיות, ימיות, מטוסים וחלל, הודיעה היום כי מפעיל מערכות לוויין גלובלי מסוג NGSO (Non-Geostationary Satellite Orbit) ביצע הזמנה חוזרת בסך של כ-12 מיליון שקל למערכות תקשורת לוויינית לפלטפורמה ימית של אורביט, OceanTRx 7-750, אשר פועלת בתדר C/Ka-band ו –  Ku/Ka.

אספקת המערכות, אשר תספק קישוריות לוויינית רציפה על גבי פס רחב לאניות קרוז, צפויה במהלך השנים 2018 ו-2019.

“מדובר בלקוח אסטרטגי חשוב והצלחתו הצלחתנו״, אמר איתן ליבנה, מנכ״ל אורביט. ״אנו שמחים שהלקוח ממשיך להביע את שביעות רצונו מהמערכות של אורביט ומבצע הזמנות חוזרות״.

אודות מערכת OceanTRx 7:

OceanTRx 7 הינה מערכת תקשורת לוויינית המיועדת לפלטפורמה ימית ותומכת במגוון תצורות של מערכות אנטנה בקוטר 2.2 מטר, הפועלות בתדרים C, Ku, X , Ka  ו C/Ka. מערכת OceanTRx 7 תוכננה להתקנה, תחזוקה ושדרוג מהירים ונוחים, והיא משלבת ביצועי RF וזמינות מערכת יוצאי דופן. התוצאה היא ביצועים מבצעיים משופרים תוך שמירה על רווחת הצוות והנוסעים תוך הפחתה בהוצאות והגדלת הרווחיות לנותן השירות.

תגובות סגורות