חדשות היום

אלוט, מקאפי וטלפוניקה משתפות פעולה לאספקת פתרון אבטחה חדשני עבור עסקים קטנים ובינוניים  

  • השירות מתבסס על שילוב שירותי האבטחה המובילים של אלוט ומקאפי שיוצעו על ידי טלפוניקה
  • הפתרון המשולב מגן על רשתות ה-SMBs של מכשירי הסלולר והמחשבים הניידים

הוד השרון, ישראל, 9 באוגוסט, 2018 – אלוט תקשורת בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות ניתוח רשת ואבטחה חדשניים לספקיות שירות ברחבי העולם, משתפת פעולה עם מקאפי, חברת אבטחת סייבר ובדיקות ענן, ו- Telefonicaכדי לספק פתרון אבטחת סייבר כולל וחדשני עבור עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) עבור רשתות נייחות וסלולריות וכן עבור אבטחת המכשירים (מחשבים ניידים ומכשירים סלולריים).

השירות המנוהל מבוסס על שילוב מוצרי האבטחה המובילות של אלוט ומקאפי: NetworkSecure של אלוט ו- Multi Access של מקאפי. שילובן מספק הגנה מאיומים עבור משתמשי SMBs  ברמת הרשת, המכשירים הסלולריים והמחשבים הניידים.

יוזמה זו נבעה מתוך צורך קיים בשוק לשירות אבטחה מתקדם עבורSMBs , אשר כוללות בנוסף גם הגנה למכשירי העובדים. בנוסף, פתרון אבטחת סייבר החדש מציע שירותים רחבים, כפתרון אחוד והדורש תפעול פשוט מצד הלקוח.

“הפתרון של אלוט ומקאפי מספק הגנה בכל מקום בו מתקיימת תקשורת אל מול הרשת. Telefonica עשויה להשיג באמצעות פתרון פרימיום זה שיעורי חדירה גבוהים ביותר. שירות ערך מוסף זה  מספק בצורה אחידה שירותי אנטי-וירוס ושירותי סינון מידע על גבי הרשת וכן במכשירי הקצה”. אמר חגי כץ, סמנכ”ל אבטחת סייבר באלוט.

“החזון של מקאפי הינו לספק אבטחה משולבת עבור מכשירים של עסקים ושל צרכנים, באופן המאפשר ללקוחותינו להישאר מוגנים מהאיומים העכשוויים”, אמר פדרו גוטירז (Pedro Gutierrez), סמנכ”ל מכירות בכיר ללקוחות ומכירות ל-SMBs במקאפי . “המוצרים שלנו מאפשרים לנו לעבוד עם שותפים מובילים, כאלוט, לאספקת פתרונות חדשניים עבור ספקי שירות. אנו מלאי ביטחון שהשילוב של אבטחה ברמת נקודת הקצה וברמת הרשת יספק ללקוחות  Telefonica הגנה כוללת ברשת ומחוצה לה”.

בהתאם לג’וזה לואיס גילפרז לופז (Jose Luis Gilperez Lopez), מנכ”ל שירותי הגנה ואבטחה במנהל הציבורי (אבטחה ב- Telefonicaספרד) “ישנו צורך בשוק לשירות הגנה מתקדם עבור רשתות נייחות ורשתות סלולר של חברות. אנו מאמינים שפתרון מניעתי מתקדם זה, המבוסס על איחוד של שתי פלטפורמות אבטחה חזקות, יכול לשרת מאוד את ה-SMBs בתחום אבטחת הסייבר. בנוסף, אנו מזהים את הפוטנציאל העצום של  Telefónica להשיג שיעורי חדירה גבוהים עם סוג שירותים זה. אנו מאמינים ששותפות זו היא נוסחה מנצחת להצלחה בשוק”.

תגובות סגורות