חברת Samtec יוצאת לשוק עם מערכת הכבל Flyover™ QSFP28

חברת Samtec, , גאה להציג את מערכת הכבל Flyover™ QSFP28. מערכת חדשה זו יכולה לתמוך בקצבי נתונים של 28 ג’יגה NRZ  / 56 ג’יגה PAM 4 בכל ערוץ והיא מספקת גמישות בתכנון המערכת.

מערכת הכבל Flyover™ QSFP28 של Samtec מאפשרת העברת אותות בפסי הצד, דרך פיני press–fit, כדי לשפר את זרימת האוויר, להקטין הפסדים ולהחליש הפרעות skew. מערכת זו מספקת קצבי נתונים מצטברים של 100 ג’יגה סיביות בשנייה בשיטת NRZ או 200 ג’יגה סיביות בשנייה בשיטת PAM4, והיא תואמת לכל ההתקנים QSFP הנתקעים התואמים ל- MSA. קיים מגוון רחב של אפשרויות גופי קירור אשר מאפשרים פיזור חום של כ- 3.5 ואט לכבל.

מערכת הכבל Flyover™ QSFP28 של Samtec מורכבת ממכלול FQSFP, תיבת (כלוב) QSFPC, גוף קירור HS–QSFP וממעבר light pipe LP–FQSFP. מכלול FQSFP מציע אפשרויות End 2 מרובות לרבות DCH, ECUE ו- ARC6. עם מכלול FQSFP משתמשים בכבל twinax בגודל 30 AWG ו- 34 AWG של 100 אוהם בעל הפרעות skew  נמוכות ביותר ממשפחת Eye Speed®. Samtec מציעה גם ערכת אפיון, FQSFP SI, לצורך הערכה ופיתוח.

“השימוש בסדרת FQSFP מאפשר שימוש במוליכים חשמליים ארוכים יותר בהרבה ומספק מבחר נוח עבור נקודת הקצה של סיומת SerDes”, אמר אהרון רם, מהנדס יישומים בחברת Samtec. “תהליך הניתוב דרך מכלולי סדרת FQSFP מאפשר לאנשי התכנון למקם את ממשק QSFP הרחק מהתקן ASIC או מהמעבד, במידה רבה יותר בהרבה מאשר היה מתאפשר בניתוב במעגל מודפס מסורתי. הוא גם מבטל את הצורך במשחזרי קוצב זמן (retimer) יקרים או במעגלי דחיפה ומקלטים שצורכים הספק רב”.

תגובות סגורות